تیم وزنه برداری گلستان در المپیاد استعدادیابی ورزش کشور موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز شد.

موفقیت وزنه برداران گلستانی در المپیاد استعدادیابی کشور

به گزارش گلستان ۲۴؛ تیم وزنه برداری دختران گلستانی متشکل از چهار وزنه بردار مهدیا میرآییز، الیکا محمدخانی، الینا بالاجاده، پارمیدا محمودیان زیر نظر مربی عاصمه روشنی به سرپرستی نیلوفر صبوحی در این مسابقات حضور داشتند.

این رقابت‌ها با حضور ۱۱۳ وزنه بردار دختر حضور دارند و در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان ۱۲ تا ۱۵ سال به مدت سه روز از ظهر چهارشنبه هفتم آذرماه تا نهم آذرماه در سالن آزادی سنندج با یکدیگر رقابت شد.

تیم گلستان در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته وزنه برداری از بین ۱۷ تیم از سراسر کشور با کسب یک مدال طلا در وزن ۵۹ کیلو گرم توسط پارمیدا محمودیان و یک مدال نقره در وزن ۴۹ کیلو گرم توسط الیکا محمد خانی در جایگاه چهارم تیمی کشور قرار گرفت.

در بخش پسران:

تیم وزنه برداری پسران استان گلستان با حضور شهریار بروسان، احمدرضا سوخته سرایی ، سبحان سنگدوینی ، ابوالفضل سوخته سرایی ، عرفان غلامی ، رضا رشنوادی ، پدرام قاسمی مفرد ، وحید دهقان ، سینا حدادی ، ابوالفضل شیرازی️ با سرمربیگری حسین گالشی و ️مربیگری علی دونلو ب️ا سرپرستی هادی ناصری در المپیاد استعدادهای برتر کشور حضور داشتند که مدال برنز وزن ۱۰۲ کیلو گرم به سینا حدادی رسید و تیم گلستان به مقام دهم این مسابقات دست یافت .تیم فارس با کسب ۲ نشان طلا و یک نقره بر سکوی نائب قهرمانی ایستاد.

لرستان با ۲ طلا، یک نقره و یک برنز، عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و خوزستان با کسب یک مدال طلا، ۲ نقره و ۳ برنز سوم شد.

تیم‌های مازندران، آذربایجان شرقی، تهران، آذربایجان غربی و البرز نیز در جایگاه‌های چهارم تا هشتم جدول رده بندی قرار گرفتند.

نخستین دوره مسابقات المپیاد استعدادیابی وزنه برداری پسران کشور از ۱ لغایت ۶ آذر ماه به با حضور ۳۰۰ ورزشکار از ۲۶ استان به میزبانی استان لرستان در شهرستان خرم آباد برگزار شد.

انتهای پیام/ وزارت ورزش و جوانان

ارسال نظر

آخرین اخبار