دومین المپیاد ورزشی گلستان: رقابت ورزشکاران 4 رشته برای رسیدن به فینال

شهرستان گرگان با کسب 9 مدال طلا، پنج نقره و هشت برنز، پیشتاز کسب مدال‌های دومین المپیاد ورزشی استان گلستان است.

گرگان پیشتاز کسب مدال‌های المپیاد ورزشی گلستان
به گزارش گلستان24، دومین المپیاد ورزشی استان گلستان از 27 فروردین ماه سال جاری با برگزاری مراسم افتتاحیه با حضور بیش از 2 هزار و 500 ورزشکار به طور رسمی آغاز به کار کرد.

این المپیاد در سطح استان گلستان و در 11 رشته ورزشی در حال اجرا است که در طول برگزاری این مسابقات 750 مدال و 21 سری کاپ قهرمانی بین تیم‌های ورزشی و ورزشکاران توزیع خواهد شد.

تا به امروز شهرستان گرگان با کسب  9 مدال طلا، پنج نقره و هشت برنز در جایگاه نخست جدول کسب مدال‌های این المپیاد قرار دارد و شهرهای بندرترکمن با چهار طلا و چهار نقره در جایگاه دوم و علی‌آبادکتول با دو طلا و یک نقره و چهار برنز در جایگاه سوم کسب مدال‌های این المپیاد قرار دارد.

امروز تیم‌های شرکت کننده در رشته‌های والیبال آقایان و بانوان در بخش‌های شرق و غرب استان، کاراته آقایان، ژیمناستیک آقایان و دو و میدانی بانوان در شهرهای مختلف استان با هم به رقابت می‌پردازند تا تیم‌های فینالیست این رشته‌ها مشخص شود.

فردا هشتم اردیبهشت ماه جاری نیز آخرین روز برگزاری مسابقات است که تیم‌هایی که در جایگاه اول تا سوم هر رشته ورزشی قرار می‌گیرند مشخص خواهد شد تا پرونده دومین المپیاد ورزشی گلستان بسته شود.

بر اساس گفت‌وگوی بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، نحوه عملکرد و موفقیت ادارات شهرستانی در برگزاری المپیاد در ارزیابی‌های سازمانی و تصمیمات مدیریتی اداره‌کل ورزش و جوانان موثر خواهد بود.

طیبی همچنین بر این نکته تاکید دارد که این المپیاد باعث پویایی و تحرک بین ورزشکاران و مربیان شده که این امر باعث شد تا وزارت ورزش و جوانان با مشاهده عملکرد موفقیت‌آمیز گلستان در برگزاری المپیاد، برنامه احیای المپیاد کشوری را در دستور کار قرار دهد.

اختتامیه دومین المپیاد ورزشی استان گلستان پس از بررسی اعتراض‌ تیم‌ها و جمع‌بندی نتایج و عملکرد شهرستان‌ها در برگزاری مسابقات با حضور مسئولان استانی و تیم‌های ورزشی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع : فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار