مدیرعامل گاز گلستان:

رحیمی در خصوص روند گازرسانی به ۳ روستای علی آباد کتول گفت: گازرسانی به روستاهای چینو، خاک پیرزن و افراتخته علی آباد در شرف انجام بوده و خوشبختانه در مجموع ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

گاز رسانی به ۳ روستای شهرستان علی آباد کتول ۷۰ درصد پیشرفت داشته است

به گزارش گلستان ۲۴؛ رحیمی افزود: به منظور تسریع در اتمام گاز رسانی به ۳ روستای مذکور، پیرو برنامه ریزی شبکه داخلی این روستاها  به اتمام رسیده است وو در حال حاضر  اجرای خط تغذیه آنها در دست اجرا قرار دارد.

رحیمی با اشاره به کوهستانی وصعب العبور بودن مسیرحفاری و کند شدن پیشرفت کار تصریح کرد:باوجود این شرایط خوشبختانه با مساعدت و پیگیری مسئولین و تلاش کارکنان خدوم شرکت ،درحال حاضر اجرای خط تغذیه روستای افراتخته ۶۵ درصد و ۲ روستای چینو وخاک پیرزن نیز ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند و انشاء ا... تلاش داریم با فراهم بودن شرایط لازم و مجوزهای مربوطه تا پایان سال  عملیات گاز رسانی را به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بخشی از مسیر خط تغذیه روستای افراتخته و خاک پیرزن در حریم خط نفت قرار دارد در همین رابطه طی هماهنگی‌های بعمل آمده ، بازدیدی را بصورت میدانی باتفاق ارسلان رحیمی  مدیر منطقه شمال خطوط لوله و مخابرات نفت و هیئت همراه از مسیر فوق بعمل آوردیم که در این بازدید شرایط و حساسیت مسیر مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و مقرر شد مجوز عملیات گازرسانی در چهارچوب تعاملات فی مابین و در حد مقدور با رعایت حریم مربوطه صادر شده وعملیات گازرسانی تسریع شود. 

رحیمی در ادامه ضمن تشکر از مساعدت و همکاری مسئولین استان  وهمچنین شهرستان  علی آباد تصریح کرد: گازرسانی به روستاهای فوق بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال هزینه اجرایی و کالایی در بردارد ، ضمن اینکه تعداد ۳۸۰ مورد نیز انشعاب نیز نصب خواهد شد.   

مدیرعامل گاز گلستان در خاتمه  اظهار داشت:درحال حاضرازتعداد ۷۱ روستای شهرستان علی آباد کتول تعداد ۶۴ روستا از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده‌اند و  ۷ روستا نیز در مرحله اجرا قرار دارند.

01

02

03

04

 

انتهای پیام/ استانداری گلستان

ارسال نظر

آخرین اخبار