کاربران شبکه های مجازی با هشتگ «بازی سازش» بر این تاکید کردند که سیاست‌ها و مواضع اقتصادی و سیاسی دولت‌های یازدهم و دوازدهم تابع سیاست‌های دولت اصلاحات و هاشمی رفسنجانی است و نهایتا کشور را به سمت مذاکره و سازش با آمریکا سوق می‌دهد.

واکنش کاربران توئیتری به جریان سازش با هشتگ «بازی سازش»/داغ‌ترین هشتگ توئیتر فارسی شنبه‌شب

به گزارش گلستان ۲۴؛ کاربران شبکه‌های اجتماعی شامگاه گذشته هشتگ  «بازی سازش» را به داغ‌ترین هشتگ توییتر فارسی تبدیل کردند.

این کاربران معتقد بودند که سیاست‌ها و مواضع اقتصادی و سیاسی دولت‌های یازدهم و دوازدهم تابع سیاست‌های دولت اصلاحات و هاشمی رفسنجانی است و نهایتا کشور را به سمت مذاکره و سازش با آمریکا سوق می‌دهد چنان که در ماجرای برجام هم همین اتفاق برای کشور افتاد اما این بازی سازش نه تنها آورده‌ای برای کشور نداشت بلکه ضررهای جبران ناپذیری را هم متوجه کشور کرد.

سید پویان حسین پور کارشناس رسانه و فضای مجازی در رشته توییتی به معرفی آرا و نظرات برخی از بازیگران اصلی "بازی سازش"‌ پرداخت که در ادامه به نمونه‌ای از نظرات منتشر شده مصطفی تاجزاده اشاره می‌کنیم:‌ مصطفی تاجزاده از سران سازمان نامشروع و منحله مجاهدین انقلاب اسلامی: در سوریه باید جواد ظریف، محور شود. معنای حرفم این نیست که قاسم سلیمانی نباید نقش ایفا کند، بلکه محور کار باید دیپلماسی شود نه برعکس. سوریه هم برجام می خواهد.

l2tyHGCY9ygY

کاربر حبیب خان هم اولین گام بازی سازش را نابودی اعتماد به نفس ملی دانست و نوشت: اولین گام در تحمیل #بازی_سازش نابودی اعتماد به نفس ملی است. مدام بصورت طنز یا با آمارهای گزینشی یا ساختگی شده این القا می‌شود که ما بدبخت هستیم و نباید در ایران به دنیا می‌آمدیم. سلبریتی‌ها هم که از پرچمداران این بازی روانی‌اند.

KUgtu1X2kmZd

امیر نجفی هم از نقش سازش کاران در بیکاری دانشمندان هسته‌ای سخن گفت و نوشت: همون‌هایی که تا روی کار اومدن، دانشمندان هسته‌ای بیکار شدند، الان با این تفکر که باید کار منطقه رو به دیپلمات‌ها بسپریم، میخوان قوای نظامی کشور رو هم بیکار کنند تا #بازی_سازش یه مرحله بزرگ دیگه رو هم برای استحاله انقلاب طی کنه.

JYNG4vsomNVj

ابراهیم سرمست از یک اشتباه محاسباتی بزرگ سخن گفت و نوشت: برخی جریان های سیاسی که به دنبال واداشتن مسئولان و نخبگان کشور به یک اشتباه محاسباتی بزرگ هستند در پی تلقین این گزاره مهندسی شده هستند که اساسا درگیری ما با آمریکا اشتباه بوده و از روی منطق و استدلال نیست. این گزاره سوت آغاز #بازی_سازش است.

i4EVerRRC2Zm

محسن صمیمی فعال رسانه‌ای هم در صفحه توییتر خود در خصوص بازیگران بازی سازش نوشت: بازیگران سناریوی #بازی_سازش به گندم ری نخواهند رسید. نه آمریکایی ها اهل دادن پاداش هستند و نه انقلاب اسلامی استحاله پذیر است. آنها خواهند ماند و تف و نفرینی که از تاریخ خواهند خورد.

VvNG2ZpGIvTF

حبیب ترکاشوند فعال رسانه ای نیز اینگونه می نویسد:‌ #ترامپ جلوی صدها میلیون از نابودی #آل_سعود توسط ایران سخن می‌گوید و ناخواسته به قدرت دفاعی و بازدارندگی ایران اعتراف می‌کند اما اینجا در کشورمان یک عده دستمال سفید بالا می‌برند یعنی اینکه ما تسلیم‌ اوامر شمائیم #بازی_سازش

dHBM1ddI8XnJ

کاربر runner هم "بازی سازش" را یک پروژه بلند مدت دانست و نوشت: اینکه تصور کنیم #بازی_سازش یه پروژه مقطعیه و در زمره پروژه‌‌های جدید جریان سازشکار قرار میگیره کاملا اشتباهه. این پروژه پایه اصلی سیاست خارجه دولت‌های سازندگی، اصلاحات و دولت فعلی بوده و هست.

ah80dQUmVbyQ

فاطمه قاسمی هم درباره ترفند غرب برای مقابله با خط مقاومت نوشت: این یک واقعیت است که غرب برای خنثی‌سازی خط مقاومت دست به هر ترفندی زده و حتی موجودی به نام داعش را ایجاد کرده است. #بازی_سازش نیز سناریویی قدیمی است که در هر برهه با رنگی جدید وارد عرصه شده ولی شکست خورده است.

9rq4nYtmDJ42

کاربر آدم ابن حوا هم در صفحه توییتر خود نوشت: ترامپ علیرغم خل‌وضع بودن ظاهرش یه سیاستمدار و از اون مهم‌تر یه تاجره که هیچوقت بی‌گدار به آب نمی‌زنه ، ولی سازشکارا شومن‌های بهتری هستن که برای پیشبرد #بازی_سازش شون طوری جلوه میدن که انگار رئیس جمهور موطلایی آمریکا یه دیوونه تمام عیاره که هرلحظه ممکنه گازمون بگیره

HCU4B0hRWdyf

کاربر حاج فیدل هم از سیاست قدیمی روحانی سخن گفت و نوشت:‌ سال 1382 وقتی مذاکرات هسته‌ای در پاریس به بن بست رسید، حسن روحانی با عصبانیت از صندلی بلند شد و گفت: «بهتر است برویم و با رئیس اینها مذاکره کنیم» سال92هم با شعار مذاکره با کدخدا روی کار آمد و هنوز اطرافیانش #بازی_سازش را سناریوچینی می‌کنند حد یقف این همه وادادگی کجاست؟!

rd7vTbwQnrL6

اشکان بکیار هم در صفحه توییتر خود نوشت:‌ لابلای این #بازی_سازش، جواب اون کارگری رو هم بدید که دل به #برجام بسته بود که گشایشی توی اقتصاد ایجاد بشه. با چه ادبیاتی می خواید به کارگر زمستان یورت و #هفت_تپه بگید اصلا از اول ما از برجام دنبال چیزای دیگه‌ای بودیم؟

lMTQh5EcrQWA

مهران شیخی هم در خصوص بازی سازش و بازیگران آن نوشت: غیر قابل تحمل ترین بخش #بازی_سازش اونجا هست که هیچکدام از بازیگران این بازی جایگاه فعلی منطقه‌ای ایران رو نمی‌فهمند و همانطور که رسانه‌های حامی جریان سازش پمپاژ می‌کنند، ایران رو کشوری بدبخت می‌دونند که برای بقا باید امتیاز بده.

CT8mh3PmzmKq

عباس جلالی از خیانت ناآگاهانه بازیگران بازی سازش سخن گفت و نوشت: بخشی از فعالان در عرصه #بازی_سازش اساسا نمی‌دانند به کشور خود خیانت می‌کنند. غرب یک قرن است که در دانشگاه‌های خود نخبگانی را پرورش می‌دهد که وقتی به کشور خود برمی گردند، تمام سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای فرهنگی،سیاسی و اقتصادی کشورشان را شبیه قبله آمالشان می‌کنند.

m9UQibOd1tpL

کاربر چریک چادری هم نوشت: اگر آمریکا و اروپا از داخل ایران برای #بازی_سازش یارگیری نمی‌کردند تعجب داشت ! ایران به عنوان بزرگترین قدرت انرژی جهان ، سیاستمدارانی دارد که نه ظرفیت‌های این کشور را می‌دانند و نه شیوه ی استفاده صحیح از آن را بلدند !

4WJ2MPrdE9Mi

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار