اقدام خلاقانه شهرداری گرگان

شهرداری گرگان در ادامه جشنواره «پاییز هزار رنگ» و با ایده خلاقانه، اقدام به ایجاد «کوچه‌های پاییزی» در این شهر کرد.

ایجاد «کوچه‌های پاییزی» با ایده شهرداری گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ روز گذشته شهرداری گرگان در اقدام خلاقانه و نو و در ادامه اجرای جشنواره «پاییز هزار رنگ» گرگان اقدام به ایجاد کوچه‌های پاییزی کرد.

سرپرست روابط عمومی شهرداری گرگان در خصوص این اقدام اظهار کرد: خوشبختانه اجرای جشنواره «پاییز هزار رنگ» گرگان مورد استقبال شهروندان و مسافران قرار گرفت.

آرش فولادیان گفت: پس از اختتامیه این جشنواره، تماس‌های مردمی بسیار زیادی داشتیم که این جشنواره بسیار خوب اجرا شد و علاقه داریم از خیابان‌های گرگان با فضای پاییزی عکاسی کنیم و شهروندان تقاضای ایجاد کوچه‌های پاییزی را از شهرداری گرگان داشتند.

 

روابط عمومی شهرداری گرگان از هر نوع طرح و ایده خلاقانه استقبال می‌کند

وی تاکید کرد: در همین راستا با توجه به وضعیت مناسب جوی حاکم بر گرگان و با ایده خلاقانه معاون خدمات شهری شهرداری گرگان مقرر شد روز گذشته تنها ضایعات داخل برگ‌های خزان شده توسط نیروهای خدمات شهری جمع‌آوری شده و برگ‌های پاییزی درختان که خزان شده‌اند در خیابان‌ها باقی بمانند.

سرپرست روابط عمومی شهرداری گرگان تصریح کرد: پس از اجرای این طرح در روز گذشته، به دلیل استقبال شهروندان از طرح و تماس‌های مکرر به روابط عمومی شهرداری گرگان، طبق هماهنگی‌های انجام شده این طرح برای امروز نیز تمدید شد.

فولادیان گفت: امیدوارم شهروندان عزیز از فضای حاکم بر شهر استفاده لازم را داشته باشند و روز بسیار خوبی را همراه خانواده خود در فضای پاییزی شهر گرگان سپری کنند.

وی در پایان در خصوص تعامل روابط عمومی با شهروندان اظهار کرد: روابط عمومی شهرداری گرگان از هر نوع طرح و ایده خلاقانه استقبال می‌کند و حتی این واحد در طول ساعت اداری در خدمت شهروندان است و عزیزان می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را به اطلاع این واحد برسانند.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار