مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف وامور خیریه کشور از فعالیت ۱۳ هزار روحانی مبلغ در مناسبت‌های ملی و مذهبی در سراسر کشور خبر داد.

۱۳ هزار مبلغ در مناسبت‌های مذهبی به سراسر کشور اعزام می‌شوند

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام والمسلمین هادی شفیع‌زاده ظهر امروز در دوره آموزشی مبلغین بومی مستقر در بقاع متبرکه استان گلستان در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) گرگان اظهارداشت: امسال ۱۳ هزار روحانی مبلغ در مناسبت‌های ملی و مذهبی درسراسر کشور اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه در زمینه تبلیغ و ترویج فرهنگ غنی قرآن و اهل بیت(ع) فعالیت دارد، افزود: اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف وامور خیریه کشور در طول سال و در هر مناسبت ملی ومذهبی اعزام مبلغین سطوح عالی را داشته که بیشتر این اعزام‌ها به آستان مقدس امامزادگان شاخص و مناطق محروم که بضاعت مالی چندانی ندارند، انجام می‌شود.

 مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف وامور خیریه کشور تصریح کرد: در سال گذشته ۲۸۰۰ نفر اعزام مبلغ در چندین مناسبت در سطح کشور داشته‌ایم که امسال این تعداد به ۱۳ هزار مبلغ رسیده است.

وی همچنین به فعالیت مبلغین بومی اشاره کرد و گفت: علاوه بر مبلغین اعزامی از قم، بحث مبلغین بومی هم در دستور کار قرار گرفته و با توجه به اینکه آستان مقدس امامزادگان و برخی بقاع متبرکه فضای تبلیغی به صورت بالقوه و بالفعل را دارند، بنابراین دوره‌های آموزشی ویژه این دسته از مبلغین با هدف ساماندهی و انسجام هرچه بیشتر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام شفیع‌زاده خاطرنشان کرد: در کل کشور و در ۳۱ استان تا آخر سال همه دوره‌های آموزشی مبلغین بومی برگزار می‌شود که امروز یکی از این دوره‌ها برای مبلغین بومی استان گلستان و در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) گرگان در حال برگزاری است. 

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار