مدیرکل اوقاف استان گلستان:

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با بیان اینکه تمسک به قرآن و اهل بیت راه مقابله با دشمنان است، گفت: دنیا و استکبار جهانی در برابر قرآن می‌خواهند بایستند و هدفشان از بین بردن قرآن و اهل بیت (ع) است.

تمسک به قرآن و اهل بیت راه مقابله با دشمنان است
به گزارش گلستان 24،حجت الاسلام سیف‌الله سهرابی شامگاه سه‌شنبه در مراسم شب قدر در امامزاده یحیی ابن زید (ع) شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: دنیا و استکبار جهانی در برابر قرآن می‌خواهند بایستند و هدفشان از بین بردن قرآن و اهل بیت (ع) است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان افزود: دشمنان برای مبارزه با قرآن گاهی شیعه را در برابر سنی، فقیر را در برابر ثروتمند و یا برخی اوقات ترورها و تحریم‌ها  قرار می‌دهد و حتی گاهی با اسم قرآن و اسلام تیشه بر ریشه اسلام می‌زند.

 

وی تصریح کرد: بقاء اسلام و قرآن و اهل بیت سبب پیشرفت همه ماست و در کنار این سبب بقا جامعه خواهد شد.

 

همراهی و پشتیبانی از ولی‌فقیه سبب زبونی دشمن خواهد شد

 

حجت الاسلام سهرابی یادآور شد: ما باید فردی که در حال حاضر رهبری اسلام و هدایت ما را با قرآن عهده‌دار است را حمایت کنیم.

 

وی تاکید کرد: هرچه مقام ولی فقیه والاتر، نفوذ بیشتر و عزتش بیشتر باشد به نفع جامعه و مردم و دین و مکتب و اسلام بوده و سبب زبونی دشمن خواهد شد.

 

سهرابی گفت: قرآن در دنیا هدایت کننده و در آخرت شفاعت‌کننده است و ما اگر بخواهیم هم دنیا و هم آخرت خوبی داشته باشیم باید همه شئونات دینی و مذهبی را به کار ببندیم.

تمسک به قرآن و اهل بیت راه مقابله با دشمنان است

طرح افطاری ساده در امامزاده یحیی ابن زید (ع) اجرا شد

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان درباره شب قدر اظهار کرد: در روایت و قرآن آمده است که بهترین شب در طول سال، شب قدر است که منزلت آن از هزار ماه بهتر است و تلاوت قرآن و انجام اعمال و فریضه این شب و شب زنده‌داری سفارش شده است.

 

وی افزود: بهترین ماه در سال، ماه مبارک رمضان است که ابتدای آن رحمت، اواسط آن مغفرت و اواخر آن آمرزش گناه است و شاخص‌ترین اعمال نزد خداوند نیز روزه است.

 

سهرابی درباره افطاری ساده در امامزاده یحیی ابن زید (ع) اظهار داشت: افطاری در این امامزاده با استقبال خوب اهل تسنن و تشییع مواجه شده و حتی در بیشتر شب‌ها جمعیتی بالغ بر 3 تا 4 هزار نفر از این سفره افطاری اطعام می‌شوند و همچنین خیرین نیز مشارکت خوبی دارند و حتی برخی شب‌ها حدود 20 خیر با مشارکت هم اطعام روزه‌داران را برعهده می‌گیرند.

 

انتهای پیام / ا 

منبع : باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار