مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: با تلاش ماموران، در ۶ ماه نخست امسال بیش از ۲۳۲ هکتار از اراضی ملی در استان گلستان رفع تصرف شد.

 بیش از ۲۳۲ هکتار از اراضی ملی در استان گلستان رفع تصرف شد

به گزارش گلستان 24 ؛ ابوطالب قزل سفلو صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رفع تصرف اراضی ملی از سودجویان اظهارداشت: با گشت‌های حفاظتی و هدفمند توسط نیروهای یگان حفاظت از منابع طبیعی استان برای 232 هکتار از اراضی ملی رفع تصرف انجام شد.

وی با بیان اینکه حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی یکی از مهم‌ترین اهداف دولت است، افزود: ارزش اراضی رفع تصرف شده در استان گلستان در این مدت 273 میلیارد تومان است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: از 99 فقره پرونده اراضی ملی تصرف شده در استان تعداد 42 فقره پرونده جنگل و تعداد  57 فقره پرونده در مراتع استان است.

وی افزود: در 6 ماهه نخست سال 97 تعداد 144 فقره پرونده تخریب و تجاوز نیز در سطح 553 هکتار و تعداد 156 فقره پرونده تعلیف غیرمجاز دام نیز در سطح استان ثبت شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان با بیان اینکه منابع طبیعی متعلق به نسل‌های آینده بوده و در دست ما امانت است و باید در حفظ آن کوشا باشی، افزود: از همه مردم می‌خواهیم که در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف غیرقانونی اراضی ملی و بروز حریق در عرصه‌های منابع طبیعی با شماره رایگان 1504 یگان حفاظت منابع طبیعی استان تماس بگیرند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار