فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: امروز ایران تعیین‌کننده تصمیمات در منطقه غرب آسیا و یک هژمونی تمام عیار و برتر بوده و همواره پشتیبان اسلام و مردم مظلوم است.

 ایران تعیین‌کننده تصمیمات در منطقه غرب آسیا است

گزارش گلستان 24 ؛سردار حسین معروفی صبح امروز در همایش سیاسی بصیرتی فرماندهان قرارگاه عملیاتی لشکر 30 و تیپ 230 گرگان اظهارداشت: مولفه‌های بسیاری مانند ایمان عملی به ذات احدیت، حکومت دینی و مردم سالاری دینی و بازدارندگی قدرتمند نیروهای مسلح در 8 سال دفاع مقدس، کشور ما را صاحب، عزت و شرف، بزرگی و اقتدار در دنیا ساخت.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به خلوص بی‌نظیر رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: آنچه رمز موفقیت جمهوری اسلامی ایران است رعایت دستورات قرآن، پیامبر(ص) و رهبری داهیانه حضرت امام خمینی(ره ) و مقام معظم رهبری و اعتقادات قلبی مردم خوب کشور به این مهم است و 40 سال هوشمندی ایران را مستحکم‌تر از همیشه ساخته که دشمنان با ترفندهای مختلف و طراحی فتنه و تحریک مردم نتوانسته‌اند به عظمت و اقتدار مردم خدشه‌ای وارد کنند.

سردار معروفی با بیان اینکه همه ما سرباز اسلام و انقلاب هستیم، افزود: زمانی در همین کشور شخص اول کشور حق جابه‌جایی وزیر و مسئولان خود را نداشت و باید کسب اجازه می‌کرد که کاری در کشور انجام دهد، اما امروز ایران تعیین کننده تصمیمات در منطقه غرب آسیا ویک هژمون تمام عیار و برتر است و همواره پشتیبان اسلام و مردم مظلوم هستیم.

معروفی شهدا را الگوی جوانان ایران دانست و ادامه داد: ما هر چه داریم از رشادت شهدا و جوانان قهرمان است که امروز دشمن به این یقیین رسیده که جنگ با ایران هزینه دارد و فقط خود را مشغول جنگ روانی علیه ملت کرده‌اند که با هوشیاری و بصیرت این دوره را هم پشت سر خواهیم گذاشت و باید مردم فهیم مراقب توطئه دشمن در داخل کشور باشند و همه ما از انقلاب و اسلام مواظبت کنیم.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار