فرمانده سپاه نینوا گلستان:

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: آمار رویش های انقلاب از ریزش های آن بیشتر است.

آمار رویش های انقلاب از ریزش های آن بیشتر است

به گزارش گلستان 24 ؛ سردار حسین معروفی  در یادواره شهدای فتنه ۸۸ که در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: دعوای امروز در کشور و منطقه در حوزه اندیشه و فکر است و در دنیا شاهد تفکر سلطه گری به رهبری آمریکا و تفکر سلطه ستیزی به رهبری ایران هستیم.

وی افزود: اسلام آمریکایی که در سال ۶۳ امام راحل فریاد می‌زد مراقب آن باشید همان حکومت وهابیت، عربستان، آمریکا و اسرائیل است که تحت عنوان داعش در مقابل اسلام ناب محمدی داعیه حکومت دارد.

معروفی ادامه داد: غیر از حکومت شیعی و ملت شیعی ما چه کسی حامی غزه است؟ عربستان بدترین کارها را علیه غزه انجام داد اما جمهوری اسلامی ایران همانطور که به حزب الله لبنان توجه می کند، همان طور که به سوریه توجه می کند در غزه و در کنار مردم فلسطین قرار دارد.

وی گفت: امام راحل فرمودند من دو رسالت دارم، یکی از بین بردن حکومت ننگین پهلوی و دومی جایگزین کردن حکومت انقلاب اسلامی به جای آن.

فرمانده سپاه نینوا گلستان اظهار کرد: زمانی که پیامبر اکرم از مکه به مدینه هجرت کرد به محض رسیدن به مدینه حکومت خود را تشکیل دادند چراکه احکام الهی در زیل حکومت اسلامی ساری و جاری می شود و امام راحل هم بعد از پیروزی انقلاب حکومت جمهوری اسلامی را تشکیل داد.

وی با بیان اینکه امام راحل برای بقای جمهوری اسلامی انقلابیون را در قالب بسیج سازماندهی کرد، افزود: رویش های انقلاب در مقابل ریزش های آن قابل قیاس نیست.

معروفی افزود: در کشورهای پیشرفته دانشمندان هسته ای بین ۷۰ تا ۸۰ سال سن دارند اما در کشور ما دانشمندان هسته ای بین ۳۰ تا ۳۵ سال دارند و این نمونه ای از رویش های انقلابی است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان اظهار کرد: دشمنان ما اعتراف کرده اند اگر زمانی بخواهند با ما وارد جنگ فیزیکی شوند باید ۹۵ درصد عملیات جنگ روانی انجام دهند یعنی جنگ با عاطفه، جنگ با آرمان، جنگ با شجاعت، چراکه ملتی که شجاعت از او گرفته شود دیگر بازوانش توان مبارزه نخواهد داشت.

وی با اشاره به پیامدهای ۹ دی اظهار کرد: ۹ دی نشان داد فروپاشی نظام اسلامی امکان پذیرنیست چراکه این نظام بر اساس اصول دین، قرآن، اهل بیت و مردم محور تشکیل شده است.

معروفی گفت: انقلاب کانون الهام بخش کشورهای اسلامی و منطقه است و دشمن بعد از واقعه ۹ دی فشارهای سیاسی خود را افزایش داده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار