جمع بندی دیدگاه های فوق نشان می دهد که هلال احمر گلستان مدیری توانمند ، شجاع ، قاطع ، متخصص و اهل فن می خواهد تا بتواند از این گردنه های سخت عبور نماید .

 دیدگاه تعدادی از داوطلبین و امدادگران در خصوص حواشی اخیر هلال احمر گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛بعد از حواشی اخیر جمعیت هلال احمر گلستان در خصوص اضافه کاری 23 نفر از مدیران ستادی این سازمان و همچنین انتصاب یک فرد با مدرک ورزشی در بزرگترین داروخانه هلال احمر شمال کشور در گرگان ، تعدادی از داوطلبین و امدادگران و پرسنل این سازمان به این مطلب واکنش نشان دادند .

عمده واکنش ها از سوی امدادگران و داوطلبین بود که عمدتا بدنه اصلی و اجرایی و امدادی این سازمان بزرگ را به عهده دارند ، همانهایی که شب و روز ، سرما و گرما و در سختی ها در کسری از دقیقه سر حادثه می رسند و با انواع مشقتهای ماموریتی سعی دارند کارشان را به نحو مناسب انجام دهند .

انصافا هم هلال احمر گلستان در انجام ماموریتها و حضور در صحنه و بررسی حوادث خوب عمل کرده اما سوال اینجاست که چرااز اضافه کاری ها سهمی نداشته یا  سهم کمی دارند ؟

در واقع اکثر آنها به مطلب مندرج اخیر در این پایگاه خبری واکنش مثبت نشان دادند و عنوان کردند این زخمی بود که سالها بر دل ما مانده بود .

برخی دیگر عنوان کردند که فعلا مدیریت این سازمان دست همین 23 نفر بوده و بقیه نقشی ندارند که این مورد هم باید بیشتر بررسی شود .

فرد مطلع دیگری نیز می گفت اوضاع داروخانه خوب نیست و اسنادی دارد که نشان می دهد تخلفاتی در آنجا صورت گرفته و بهتر است فردی در منصب رئیس داروخانه قرار بگیرد که بتواند اوضاع را مدیریت و جمع و جور نماید .

به هر حال جمع بندی دیدگاه های فوق نشان می دهد که هلال احمر گلستان مدیری توانمند ، شجاع ، قاطع ، متخصص و اهل فن می خواهد تا بتواند از این گردنه های سخت عبور نماید .

نکته دیگر اینکه هلال احمر نهاد خانوادگی یا محفل دوستانه تعدادی از مدیران سابق و کارکنان فعلی این سازمان نیست که با گردش مدیریتی بین 20 نفر بخواهند اهداف بزرگ این سازمان را به سخره بگیرند و خدای ناکرده به وظایف خطیر و انسان دوستانه جمعیت هلال احمر خدشه ای وارد شود .

انتهای پیام /

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار