سرهنگ عبدالله عین علی در دیدار با خانواده پاسدار شهید مدافع حرم احمد غلامی گفت:شهدای مدافع حرم تربیت یافتگان مکتب نورانی عاشورا هستند...

 شهدای مدافع حرم تربیت یافتگان مکتب عاشورا هستند

به گزارش گلستان 24 ؛ به نقل از بسیج، سرهنگ پاسدار عبداله عین علی فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا با خانواده پاسدار شهید مدافع حرم احمد غلامی دیدار کرد.

عین علی در این دیدار ضمن نثار درود و فاتحه به روح تمامی شهدای گرانقدر بویژه شهدای مدافع حرم، گفت: شهدای مدافع حرم تربیت یافتگان مکتب نورانی عاشورا هستند و با الهام از فرهنگ پایداری و مقاومت و ولایت مداری که حاصل تربیت عاشورایی است در برابر یزیدیان زمان مردانه ایستاده اند و در این راه مقدس جان عزیز خود را فدای دفاع از حرم اهل بیت (ع) کردند.

2041694_876

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا با اشاره به ویژگی های بارز این شهدا در ادامه خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم همچون حضرت ابوالفضل (ع) به دفاع از حرم اهل بیت (ع) پرداختند و در این راه جان شیرین و عزیز خود را تقدیم کردند که این عمل خطیر و انسانی و الهی آنها ، در ادبیات پایداری تبلور یافته و این عزیزان ادبیات پایداری و فرهنگ مقاومت را معنا کرده اند.

وی در پایان تصریح کرد: مهمترنی ویژگی همه ی این شهدای والامقام ولایت مداری و مطیع محض ولایت فقیه بودن است که در وصیت نامه های خود هم به این مهم به عنوان رمز سعادت و پیروزی اشاره کرده اند و امیدواریم همه ی ما با ادامه مسیر نورانی شهدا به سعادت رسیده و ان شاء الله عاقبت به خیر شویم.

لازم به ذکر است پاسدار شهید احمد غلامی پانزدهمین شهید مدافع حرم استان گلستان می باشد که در اردیبهشت سال 1396 در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) به شهادت رسید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار