فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: امروز دشمنان. با عملیات روانی به دنبال انشقاق است و انسجام ملت و نظام را نقش برآب کند.

امروز دشمنان با عملیات روانی به دنبال انشقاق بین ما هستند/ همدلی یکی از مولفه‎های بزرگ ولایی بودن در کنار ایمان و تقوا است
به گزارش گلستان ۲۴ ؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، صبح امروز در اجتماع 20 هزار نفری گردان های منتخب بسیجیان در ورزشگاه آزادی گرگان اظهار کرد: حضور پر معنای هزاران نفری بسیجیان نشانه عمق ایمان، بصیرت، عشق به اهل بیت و انسجام ملی تحت ولایت است.

 وی با بیان اینکه هر کجا انسجام واقعی داشتیم اقتدار پیدا کردیم افزود: یکی از مولفه های بزرگ ولایی بودن در کنار ایمان و تقوا، وفاق و همدلی است.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: امروز دشمنان. با عملیات روانی به دنبال انشقاق است و انسجام ملت و نظام را نقش برآب کند.

وی بیان کرد: قطعا حضور 80 گردان بسیجی نشانه انسجام واقعی در استان و همزمان در سراسر کشور است.

معروفی با اشاره به مرحله نخست رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله 2، گفت: این رزمایش از 9 تا 29 شهریورماه با حضور گردان های بیت المقدس در حوزه دفاعی و اعزام 313 گروه جهادی با محور خدمت رسانی در حاشیه 14 شهرستان استان انجام شده است.

این مقام مسئول به گزارش آماری حضور بسیجیان در قالب گروه های جهادی پرداخت و یادآور شد: 6هزار و 293 ویزیت رایگان در حوزه پزشکی، چشم پزشکی و مامایی، یک هزار و 600 نفر مشاوره در حوزه خانواده و 131 پروژه ساخت و مرمت و تکمیل پروژه های عمرانی و ساخت مدرسه در 20 روز بوده است.

فرمانده سپاه نینوا مراسم امروز را اختتامیه نمادین این رزمایش خواند و افزود: این مراسم همزمان در 31 استان در حال برگزاری است و آغازگر بیعت دوباره با شهدا و آرمان های امام و میثاق دوباره با ولایت برای دفاع جانانه از انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی و آمادگی برای خدمت بی منت به مردم است.

انتهای پیام/گلستان ما

 

ارسال نظر

آخرین اخبار