مدیرکل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور کشور از میزبانی گلستان از جشنواره ملی دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه پیام نور کشور خبر داد.

گلستان میزبان جشنواره ملی دستاوردهای دانشجویان پیام نور

به گزارش گلستان 24  ؛ناصر محمدی صبح سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور هر سال جشنواره ملی دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه پیام نور سراسر کشور را در سه بخش حرکت، رویش و نشریات برگزار می‌کند و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با سی‌امین سالگرد تاسیس دانشگاه پیام نور همزمان شده سعی کردیم به طور ویژه این جشنواره را برگزار کنیم.

محمدی افزود: امسال دانشگاه پیام نور گلستان میزبان جشنواره ملی دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه پیام نور کشور است که ۲۶ تا ۲۹ بهمن برگزار می‌شود و امیدواریم با استقبال دانشجویان روبرو شود.

وی تصریح کرد: چهار هزار انجمن، کانون و نشریه در دانشگاه‌های پیام نور کشور فعال هستند که دستاوردهای خود را در جشنواره ملی دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه پیام نور گلستان به نمایش خواهند گذاشت.

مدیرکل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور کشور از افتتاح دبیرخانه تقریب مذاهب اسلامی در دانشگاه پیام نور گلستان خبر داد و گفت: با مصوبه شورای فرهنگی دانشگاه پیام نور کشور، دبیرخانه تقریب مذاهب اسلامی در دانشگاه پیام نور گلستان افتتاح شد زیرا گلستان الگوی خوبی در زمینه تقریب مذاهب است.

محمدی افزود: همگی ما دشمن مشترک داریم و نیاز است با وجود اختلاف نظرها میان مذاهب وفاق و همدلی ایجاد کنیم، تقریب در عمل هم نیازمند اخلاق ویژه بوده و به تقریب اخلاقی نیاز داریم.

وی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی از سال ۶۹ مجمع جهانی تقریب مذاهب به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکیل شد و اکنون به حرکتی بین المللی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: احترام هر دین و مذهبی باید حفظ شود و روی مشترکات فرهنگی کار کنیم، در ۱۴ استان کشور اهل تشیع و اهل تسنن با یکدیگر زندگی می‌کنند و دانشجویان هم در کنار یکدیگر درس می‌خوانند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار