رییس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان گلستان، بیان واقعی دستاوردهای انقلاب توسط مدیران را خنثی کننده شبهه افکنی دشمنان دانست و بر آن تاکید کرد.

 بیان واقعی دستاوردهای انقلاب، شهبه افکنی دشمن را خنثی می کند

گزارش گلستان 24 ؛ حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا احمدی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری گنبدکاووس گفت: انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته دستاوردهای زیادی در بخش های مختلف داشته که باید بدون اغراق و به صورت واقعی برای مردم بویژه نسل جوان بیان شود.

وی افزود: امروز دنیای استکبار با جنگ اقتصادی و روانی به دنبال شبهه افکنی نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی با هدف ایجاد یاس و ناامیدی در مردم است که مدیران باید با بیان واقعی خدمات و موفقیت های نظام، این حربه دشمن را خنثی کنند.

حجت الاسلام احمدی اضافه کرد: بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و بیان دستاوردهای آن، مهمترین مسئله فعلی کشور است که همه ما بایستی نسبت به این امر مهم اهتمام داشته باشیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان را بهترین اقدام مدیران برای مقابله با شهبه افکنی دشمنان دانست و با اشاره به برخی مشکلات و آسیب ها در جامعه گفت: این مشکلات ربطی به اصل انقلاب ندارد بلکه به دلیل کم کاری، هوای نفس یا غفلت مدیران رخ داده، بایستی با تلاش بیشتر رفع شود.

وی گفت: ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گلستان با تشکیل 15 کارگروه استانی و به همین تعداد در شهرستان ها، تاکنون 600 برنامه پیشنهادی دریافت کرده است.

این مقام مسئول با یادآوری حماسه 9 دی 88، بر لزوم حضور پرشور اقشار مختلف مردم در مراسم بزرگداشت این ایام تاکید کرد و اظهار داشت: حماسه 9 دی نشان داد که مردم با بصیرت ایران اسلامی وفادار به انقلاب و رهبری بوده و پای آن ایستاده اند.

به گزارش ایرنا، فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در این جلسه از تلاش ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تدوین 40 برنامه شاخص در این ایام خبر داد و گفت: این برنامه ها بامشارکت مردم، مدیران، نخبگان، تشکل های مردم نهاد، دانشگاهیان و معتمدان در شهر و روستاهای این شهرستان برگزار می شود.

عبدالقدیر کریمی افزود: در کنار برگزاری این برنامه ها، نمایشگاه هایی نیز با هدف نمایش مقایسه ای خدمات نظام اسلامی به مردم برپا می شود و از چهره های انقلابی هم برای بیان خاطرات ایام پیروزی انقلاب استفاده می شود.

امام جمعه گنبدکاووس نیز در این جلسه بابیان اینکه خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش های مختلف فراوان است، گفت: این موفقیت ها باید به صورت مقایسه ای، جهادی و با استفاده از زبان هنر به مردم بالاخص جوانان گفته شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی افزود: امروز دشمنان به دنبال سیاه نمایی خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی و بحرانی نشان دادن وضعیت کشور هستند که بیان درست و واقعی خدمات نظام به مردم، توطئه آنان را خنثی می کند.

وی پیشنهاد داد: در بیان دستاوردهای انقلاب و تاثیر آن بر سایر ملت های مظلوم جهان، از نمایندگان دیگر کشورها در مراسم ایام پیروزی انقلاب دعوت شود.

به گزارش ایرنا، امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس نیز با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیان دستاوردهای انقلاب را عاملی برای خوشحالی مردم و جوانان دانست و گفت: امروز دشمنان می خواهند با هجمه اقتصادی و فرهنگی، در مردم ما یاس و ناامیدی ایجاد کنند.

آخوند عبدالباسط نوریزاد افزود: امروز وظیفه همه مسئولان است تا با خدمت صادقانه به مردم و جلب رضایت آنان که همان رضایت خداوند است، مردم را خوشحال و به آینده امیدوار کنند.

وی اضافه کرد: ملت ایران در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، با وحدت و همبستگی سختی های زیادی را پشت سر گذاشته و امروز نیز سختی ها را پشت سر می گذارند و از مدیران نیز می خواهند که همه تلاش خود را برای رفع مشکلات به کار گیرند.

شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

/

ارسال نظر

آخرین اخبار