فرماندار علی‌آبادکتول از افتتاح و بهره‌برداری 519 پروژه عمرانی در این شهرستان خبر داد و گفت: با افتتاح این پروژه‌ها 588 شغل در علی‌آبادکتول ایجاد می‌شود.

افتتاح 519 پروژه عمرانی در علی‌آبادکتول 588 شغل ایجاد می‌کند/ برپایی میز خدمت در 70 روستا

به گزارش گلستان 24 ؛حسن هدایتی ظهر امروز در نشست خبری ستاد چله انقلاب اسلامی استان گلستان اظهار کرد: انعکاس خبری از خدمات خدمتگزاران به جمهوری اسلامی همچنین انتقال فرهنگ ایرانی اسلامی اقدام تحسین‌برانگیزی است.

وی تصریح کرد: در این شرایط حساس که دشمن همه توان خود را به کار گرفته باید از امنیت، وحدت و ولایت فقیه به درستی صیانت کنیم.

فرماندار علی آبادکتول با اشاره به اقدامات فرهنگی، ورزشی و اجتماعی به مناسبت دهه فجر گفت: بیش از 600 برنامه در این ایام داریم، غبارروبی در گلزار شهدا با عنوان مهمانی لاله ها، تکریم خانواده های شهدا که بیش از 420 نفر هستند در دهه انقلاب انجام می‌شود.

*جشن انقلاب در 40 روستا، محله و مدرسه علی‌آبادکتول برگزار می‌شود

هدایتی از برگزاری همایش بزرگ فاطمیون در ایام فاطمیه خبر داد و افزود: در چهار شهر علی‌آبادکتول این همایش بزرگ در قالب تجمع انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه جشن انقلاب در 40 روستا، محله و مدرسه برگزار می‌شود، گفت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی طی چهار دهه، نمایشگاه توسعه علم و فناوری در 4 دهه انقلاب، نمایشگاه عفاف و حجاب، اجرای زنگ انقلاب از برنامه‌های دهه فجر است.

فرماندار علی‌آبادکتول از برگزاری مسابقه عکس انقلاب در قالب تصویر، برپایی نمایشگاه در 30 مدرسه متوسطه، جنگ‌های شادی، گفتمان دینی جوانان و خودباوری خبر داد و بیان کرد: برگزاری جشنواره‌ها و بازی‌های بومی و محلی را در این ایام داریم.

هدایتی از برپایی میز خدمت در 70 روستا اخبر داد و گفت: امروز در علی‌آبادکتول، مزرعه، فاضل‌آباد و للدوین برپایی میز خدمت با هدف رفع مشکلات مردم را شروع کردیم.

وی تجلیل از 40 چهره برتر سوادآموز و انقلابی را از برنامه‌های فجر انقلاب برشمرد و ابراز کرد: 40 نهال انقلاب در پارک جنگلی «کبودوال» کاشته می‌شود، در بخش بانوان بیش از 100 برنامه فرهنگی، اجتماعی و هنری پیش‌بینی شده است.

*466 پروژه تولیدی علی‌آبادکتول در دهه فجر افتتاح می‌شود

فرماندار علی‌آبادکتول از افتتاح 519 پروژه عمرانی و طرح تولیدی با اعتبار 112 میلیارد و 660 میلیون تومان خبر داد و گفت: 466 پروژه تولیدی در دهه فجر افتتاح خواهد شد که برای 588 نفر اشتغالزایی دارند.

به گفته هدایتی؛ 53 پروژه عمرانی و تولیدی با اعتبار 24 میلیارد و 359 میلیون تومان در علی‌آبادکتول کلنگ‌زنی می‌شود.

وی از افتتاح مدرسه 12 کلاسه رازی با بیش از 3 میلیارد تومان اعتبار خبر داد و گفت: مرکز خدمات جامع سلامت با اعتبار 900 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید و 27 میلیارد و 870 میلیون تومان پروژه‌های جهاد کشاورزی شهرستان است که در دهه فجر افتتاح می‌شود.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار