معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: از دیروز تاکنون به ۸۰ گرفتار در برف در مناطق کوهستانی استان گلستان امدادرسانی شده است.

 ۸۰ گرفتار در برف در مناطق کوهستانی گلستان نجات یافتند

به گزارش گلستان 24 ؛ سید رحیم میرکریمی صبح امروز در جمع خبنگاران با اشاره به بارش برف و کولاک در مناطق کوهستانی استان اظهارداشت: امدادرسانی‌های لازم در محورهای کوهستانی سطح استان و به خصوص محور توسکستان به شاهرود در منطقه سرعلی آباد و چالچالیان انجام شده است.

وی افزود: از دیروز تاکنون به 80 گرفتار در برف در مناطق کوهستانی استان گلستان با استفاده از 4 تیم عملیاتی و 8 نیرو امدادرسانی شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گلستان اظهار کرد: با یک دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه خودرو ی کمک‌دار سبک و یک دستگاه آرگو به این افراد امدادرسانی شده است.

میرکریمی گفت: در این ایام 31 پایگاه وپست و کشیک امدادی جمعیت هلال احمر استان گلستان با  93 نفر نیروی عملیاتی به صورت روزانه آماده فعالیت هستند.

وی اظهار کرد: همچنین در این مدت 23 دستگاه آمبولانس، 7 دستگاه خودرو نجات، 11 دستگاه خودرو کمکدار سبک و هر شعبه 5 نفر به صورت آماده‌باش هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: بارش برف در مناطق کوهستانی استان همچنان ادامه دارد و نیروهای هلال‌احمر نیز در این مسیرها در حال امدادرسانی به مردم هستند.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار