​سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: با تلاش نیروهای راهداری مسیر گنبدکاووس به کلاله در محدوده بایلر و جاده خوش ییلاق به شاهرود استان سمنان بازگشایی شد.

 همه جاده‌های مسدود در استان گلستان بازگشایی شد

به گزارش گلستان 24 ؛ غلامرضا بیکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به بازگشایی همه جاده های اصلی و روستایی استان اظهارداشت: بر اثر بارش باران و برف شدید تردد در محورهای کوهستانی استان گلستان دیروز و صبح امروز مشکل شده بود که خوشبختانه بارش برف و باران در سراسر استان قطع شده است.

وی افزود: با تلاش نیروهای راهداری، مسیر رودخانه و پل بایلر در جاده گنبدکاووس به شهرستان کلاله بازگشایی شد و تردد از هم اکنون در این مسیر برقرار شده است.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان اظهار کرد: مسیر خوش ییلاق آزادشهر به شاهرود استان سمنان نیز از بامداد امروز به علت کولاک شدید در محدوده استان سمنان مسدود شده بود که از دقایقی پیش این محور نیز بازگشایی شد.

بیکی گفت: با توجه به اینکه این محور دقایقی پیش بازگشایی شده، ترافیک در این مسیر سنگین گزارش شده و تا ساعاتی دیگر ترافیک نیز روان خواهد شد.

وی اظهار کرد: بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب خسارت هایی را نیز به جاده‌‌های روستایی استان وارد کرده که نیروهای راهداری در تلاش برای اصلاح این مسیرها و ریزش‌ها هستند.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان تصریح کرد: شماره تماس 141 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به مسافران و مردم است و تاکید می‌کنیم قبل از انجام سفر از طریق این شماره تماس از آخرین وضعیت محورهای استان گلستان و دیگر مسیرهای کشور اطلاعات لازم را کسب کنند.

بیکی همچنین از رانندگانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی استان را دارند خواست حتما با خود تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار