فرماندار ‌مینودشت گفت: امسال ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه اقتصادی و بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات رفع موانع تولید در راستای ایجاد اشتغال و تثبیت آن در شهرستان پرداخت شده است.

 ‌۲۸ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی و اشتغالزایی در ‌مینودشت پرداخت شد

به گزارش گلستان 24 ؛سیدرضا طباطبایی  در جمع خبرنگاران با اشاره به ایام‌الله دهه فجر و گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهارداشت: 194 پروژه با اعتبار 60 میلیارد تومان در شهرستان مینودشت در ایام دهه فجر افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار مینودشت گفت: در ایام دهه فجر و با توجه به چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 500 برنامه فرهنگی هنری و ورزشی در شهرستان مینودشت اجرا می‌شود.

وی افزود: در این چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی اتفاقات و دستاوردهای حوبی در شهرستان به وجود آمده و امروز شهرستان مینودشت از نعمت آب، برق،  گاز و راه دسترسی برخوردار است.

فرماندار شهرستان مینودشت بیان داشت: امسال 16 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه اقتصادی و بالغ بر 12 میلیارد تومان تسهیلات رفع موانع تولید در راستای ایجاد اشتغال و تثبیت آن در شهرستان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: تعهد اشتغال شهرستان یک‌هزار و 760 نفر است که تاکنون 95 درصد آن تحقق یافته و پیش‌بینی می‌کنیم از این مرز در راستای ایجاد اشتغال عبور کنیم.

طباطبایی گفت: سد نرماب تاکنون 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در سفر اخیر رئیس جمهور مبلغ 175 میلیارد تومان به این پروژه عظیم مصوب شد که در صورت تخصیص و تکمیل این پروژه، این سد در فروردین سال 99 آبگیری می شود.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار