فرماندار گرگان:

فرماندار گرگان با بیان اینکه متأسفانه ایجاد اشتغال برای جامعه ملموس نیست، گفت: زمانی اشتغال ایجاد شده قابل لمس خواهد بود که فرصت‎های شغلی به مردم ارائه شود.

اشتغال ایجاد شده در جامعه ملموس نیست

به گزارش گلستان 24،سیدعباس حسینی پیش از ظهر امروز در ستاد اشتغال شهرستان گرگان که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، میزان اعتبارات امسال شهرستان گرگان را حدود ۹۶ میلیارد تومان اعلام و اظهار کرد: باید میزان اشتغال ایجاد شده از این اعتبارات برای مردم بیان شود و  اشتغال فصلی ایجاد شده نیز به مردم ارائه شود.

وی با بیان اینکه امسال بیش از ۱۹ هزار شغل در استان گلستان ایجاد می‎شود، بیان کرد: تعهد اشتغال شهرستان گرگان برای سال 1397، ۴ هزار و ۱۰۰ شغل است.

فرماندار گرگان با بیان اینکه ایجاد این میزان شغل، ۲۵ درصد از تعهد دولت برای ایجاد اشتغال در استان گلستان است، گفت: متأسفانه ایجاد اشتغال برای جامعه ملموس نیست، در واقع زمانی این اشتغال قابل لمس خواهد بود که فرصت‎های شغلی به مردم ارائه شود.

حسینی خاطرنشان کرد: باید در مجموعه اداری تدبیر شود که چگونه از فرصت‎های شغلی می‎توان برای خدمت به مردم استفاده کرد.

وی پیشاپیش با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: باید پروژه ها و فعالیت‎هایی که دولت برای خدمت‎رسانی به مردم ارائه کرده در این مناسبت‎ها به مردم ارائه شود.

 فرماندار گرگان ایام‎الله دهه فجر را فرصت مناسبی برای ارائه خدمات به مردم دانست و مطرح کرد: مدیران می‎توانند با ایجاد خدمات در جامعه امیدافزایی کنند، البته دستگاه‎های اجرایی در دهه فجر نباید فعالیت‎های روزمره خود را به‎عنوان برنامه به مردم ارائه کنند.

حسینی بر برون‎سپاری برخی برنامه‎های دستگاه‎های اجرایی و ثبت اشتغال‎های ایجاد شده در سامانه رصد تأکید کرد.

وی تاکید کرد: ضروری است دستگاه‎ها برای آن دسته از تخصیص‎هایی که دیر ابلاغ شده اهتمام بیشتری داشته باشند.

فرماندار گرگان با اشاره به حضور مدیران در ستاد اشتغال، تصریح کرد: پذیرفتنی نیست که اداره‎کل یا سازمانی که در شهرستان اداره ندارند وظایف خود را نادیده بگیرد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار