همایش «نسل نو» با حضور برگزیدگان نشریات هسته های فرهنگی گلستان در گرگان برگزار شد.

همایش «نسل نو» در گرگان برگزار شد

به گزارش گلستان 24 ؛همایش «نسل نو» شامگاه پنجشنبه با حضور برگزیدگان نشریات هسته های فرهنگی استان گلستان در گرگان برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در این همایش اظهار کرد: با تمام فشارهایی که از سوی دشمن برای فروپاشی انقلاب اسلامی ایران وارد شده اکنون شاهد برگزاری چهلمین جشن انقلاب اسلامی ایران هستیم.

حجت الاسلام نورالله ولی نژاد افزود: برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی جوانان زیادی جان خود را فدا کردند تا ارزش ها و آرمان های انقلاب باقی بماند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه شهدا از مقام بسیار بالایی برخوردار هستند، گفت: همان گونه که خداوند فرموده است صاحبان قلم هم از درجات بسیار بالایی برخوردار هستند چرا که آن ها می توانند به درستی حق را در جامعه ترویج دهند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران مفت به دست نیامده است، یادآور شد: مردم ایران برای دفاع از آرمان های خود هزینه های بسیار سنگینی پرداخت کردند.

عهدشکنی های دشمن فراموش نشود

ولی نژاد اظهار کرد: باید انقلابی باشیم و انقلابی بمانیم و نباید توطئه‌ ها و عهدشکنی‌ های دشمن را فراموش کرد.

وی با اشاره به اینکه امسال مردم ایران با شکوه تر از سال های گذشته در روز ۲۲ بهمن حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد، خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیامی برای دشمنان دارد و نقشه دشمنان برعلیه انقلاب اسلامی را نقش بر آب می‎ کند.

3030546

شهدا سرمایه‌ های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

حجت الاسلام علی اکبر سایری، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان هم در این مراسم اظهار کرد: برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی جوانان این مرز و بوم کارهای بسیار زیادی انجام دادند.

وی با بیان اینکه اقتدار و عزت امروز کشور نتیجه جانفشانی‌های شهدا است، افزود: شهدا سرمایه‌ های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، امروز باید از امنیتی که شهداء برای ما به ارمغان آورده‌اند پاسداری کنیم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن ساکت باقی نماند و با تمام وجود به میدان آمد و اتفاقاتی چون کودتای نوژه، کودتای طبس و هشت سال جنگ تحمیلی همگی بیان گوی این موضوع هستند.

وی افزود: با همه سنگ اندازی هایی که از سوی دشمنان انجام شده و تحریم هایی که صورت گرفت اکنون ایران به لحاظ علمی جزو ۱۰ کشور برتر جهان شناخته شده است.

سایری اظهار کرد: دشمن باید بداند مردم انقلابی ایران از تحریم ها هراسی ندارند و هرچه فشارها بیشتر شود مردم پایبند تر به ارزش های خود باقی خواهند ماند.

3030548

 

داده های فضای مجازی باید مدیریت شوند

همچنین در ادامه این همایش حبیب کوچکی، کارشناس ارشد حقوق بین الملل در بخشی از سخنان خود به نقش رسانه در کاهش آسیب های اجتماعی اشاره و اظهار کرد: امروز قدرتی که در اختیار رسانه است توانسته نقش بسیار پررنگی را در جامعه ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه افراد باید اطلاعاتی که از فضای مجازی دریافت می کنند مدیریت کنند، افزود: اگر چه فضای مجازی دارای مزیت های خوبی است اما باید اطلاعات را انتخاب کرد و اجازه نداد که هر اطاعاتی در اختیارقرار گیرد.

این کارشناس ارشد حقوق بین الملل، فضای مجازی را ویروس هیپنوتیزم اجتماعی اعلام کرد و گفت: شبکه های ارتباطی می توانند در جهت مثبت و منفی به کار گرفته شوند. شبکه های اجتماعی مجازی فواید زیادی دارند اما آسیب های ناشی از آن همچنان گریبان گیر نوجوانان و جوانان و به طور کلی جامعه و خانواده ها شده است.

وی یادآور شد: بعد از انقلاب صنعتی مردم وارد انقلاب ارتباطات شدند.

گفتنی است در این همایش از برگزیدگان نشریات هسته های فرهنگی تقدیر شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار