محسن رائیجی:

کسانی میگویند زمان صلح و مذاکره و تعامل است و مثال صلح امام حسن را میزنند و دم از مصالحه با امریکا میزنند و به طرف شیطان دست دوستی دراز میکنند. با خط و اندیشه امام(ره) فرسنگ ها فاصله گرفته اند

برخی از آرمان های انقلاب فاصله گرفته اند / فتنه ها از آغاز انقلاب تا کنون در کمین هستند

محسن رایجی از فعالان فرهنگی اجتماعی شهر گرگان، در نوشته اختصاصی درباره انقلاب اسلامی و عبور آن از فتنه ها، به گلستان24 نوشت:

 

«انقلاب اسلامی ایران در حقیقت تجلی شکوهمند یک تغییر است، پاسخی خونین به دعوتِ الهی برای تغییر انسان.

"اِنَّ اللّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیَ یُغَیِّروا ما بِاَنفُسِهِم"

امتِ به پا خواسته حزب الله، با دل و جان پذیرای این تغییر شدند و بر این سبیل، به یاری خدا تا امروز استوار مانده و خواهند ماند.

إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا

این تغییر حکایت از گرایشِ یک امت به سمت الله، و گسستنِ او از همه طاغوتهاست، در تمام مظاهر آن. و طبیعی است که در مسیر این تغییر، با تمام موانعی که بخواهند راه او را سد کنند،به مقابله برخواهد خواست و به اتکای نیروی لایزال الهی به پیش خواهد رفت.قویترین عامل هدایتِ این تغییر، رهبریِ نهضت و ولایت فقیه است. رهبری که دقیقا با عنایت خدایِ تعالی، بر اساس سنت او، توسط مردم کشف شد و این انقلابِ جوشیده از متن مردم را به سمتِ قله فلاح رهنمون گشت.

در زمان قبل از انقلاب، ایران یک کشور وابسته به غرب بود، در حالی که با پیروزی انقلاب اسلامی به پاس زحمات بی دریغ مردم و امام(ره) حق بر باطل غلبه کرد و مردم دست مستکبرین جاهل را که با انتخاب اطرافیانی خائن به کشور و اسلام، رشد،پیشرفت و ترقی را در وابسته بودن به غرب میدانستند و کشور را به نوعی غربی کردند، کوتاه نمودند.

 پس از پیروزی انقلاب امام خمینی با شعار( نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی) اسلام ناب را در کشور به وجود آوردند و آمریکا را شیطان بزرگ و انگلیس را روباه خبیث نامیدند.

متأسفانه امروزه انقلاب کمی از آرمانها و شعارهایی که داده بود یا اهدافی که داشته بود فاصله گرفت، کسانی میگویند زمان صلح و مذاکره و تعامل است و مثال صلح امام حسن را میزنند و دم از مصالحه با امریکا میزنند و به طرف شیطان دست دوستی دراز میکنند. با خط و اندیشه امام(ره) فرسنگ ها فاصله گرفته اند.

 

محسن رائیجی فتنه ها1

 

رهبری همواره امریکا راشیطان اکبر می نامند و ما جوانان انقلابی نبایدخود را وابسته به حزب خاصی بدانیم بلکه همان گونه که رهبرمان میگوید من یک انقلابی هستم ما هم به پیروی از نظرات ایشان خود را یک انقلابی مقید به قانون و اسلام بدانیم و در مقابل فتنه ها مقاومت کنیم تا از فتنه ها سر بلند بیرون بیاییم.

علم کردن احزاب بر علیه اسلام و انقلاب،حمله ناموفق آمریکا به ایران(طبس)، جنگ نابرابر عراق به پشتوانه ۲۷ کشور اسلامی و اروپایی، فتنه های بعد جنگ و پذیرفتن اجباری قطعنامه ۵۹۸که خمینی کبیر (ره) فرمودند: جام زهر را نوشیدم،فتنه ۷۶، فتنه ۸۸، خیانت بعضی از سران فتنه و باعث شدن به تحریمات ظالمانه بین المللی.

فتنه های دیگری مانند دو قطبی کردن جامعه،فتنه انگیزی بین شیعه و سنی،فتنه انگیزی بین قبایل و نژاد پرستی،فتنه انگیزی بر اساس عرب و عجم بودن، تجمل گرایی و حقوق های نجومی و از همه مهمتر عبور از رهبری و روحانیت و تضعیف کردن سامانه موشکی کشور ، رابطه با غرب و ... از دیگر فتنه های پیش روی نظام هستند.

همه اینها فتنه هایی بودند که از آنها سر بلند بیرون آمدیم و بعضی از آنها هم در حال انجام و ظهورند که همه جوانان را به هوشیاری و تدبر دعوت میکنم. که توانایی مقابله با فتنه های دشمنان و با داشتن  قدرت بیان بالا و اینک روح فرهنگی خودمان را بالا ببریم با توکل بر خداوند و تلاش جوانان غیور و کسانی که دغدغه نظام و انقلاب را دارند، ان شاءالله پیروزی از آن اسلام است .

ومن الله التوفیق...»

 

ارسال نظر

آخرین اخبار