استاندار گلستان گفت:: اقتدار و توانمندی کشور و انقلاب ما برای برخی از کشور‌ها نگران کننده است.


اقتدار و توانمندی امروز ما برای برخی از کشورها نگران کننده است

به گزارش گلستان 24 ؛ سید مناف هاشمی استاندار گلستان در جشن چهل سالگی انقلاب در مصلای گرگان گفت: انقلاب ما، انقلاب خون و مستضعفین است و جاه طلب نیست و امروز جشن چهل سالگی با اقتدار در سراسر کشور برگزار شد.

هاشمی افزود: انقلابی که در کودکی و نوجوانی خود سختی‌های زیادی مانند جنگ تحمیلی را متحمل شد و اکنون بعد از چهل سال مقاومت  وایثارگری توانست به خودکفایی برسد و برخی کشور‌ها از اقتدار آن نگران هستند.

وی ادامه داد: اقتدار نظامی، خودکفایی در تامین نیاز‌های اصلی جامعه، توانمندی در حوزه‌های ماهواره‌ای، پهباد، اقتصادی، انرژی هسته‌ای باعث نگرانی ابرکشور‌ها شده است که به یمن برکت انقلاب اسلامی بدست آمده است.

هاشمی گفت: وحدت و یکرنگی اقوام در کشور مان آرزوی بسیاری از کشور‌های منطقه است و ما باید قدر دان آن باشیم و حواسمان باشد که اجازه ندهیم دیگران با توطئه‌ها و تحریم‌ها این استقلال را از ما بگیرند.

وی افزود:کشور‌ها از قدرت مردم و انقلاب و نقش آفرینی آن در منطقه و جهان می‌ترسند و برایشان قابل تحمل نیست و برای ضعیف کردن آن هر اقدام و هزینه‌ای می‌کنند.

هاشمی ادامه داد: یکی از افتخارات انقلاب در بخش درمان و سلامت است که امروز جوانان ما در عرصه‌های مختلف علمی و پزشکی علاوه برتامین نیاز داخل، نیاز خیلی از کشور‌های دیگر را تامین می‌کنند.

وی افزود:افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۵ هزار میلیارد تومان طرح‌های مختلف در استان نیز از برکت انقلاب است و همه ما مسئولان باید دغدغه اصلی نظام اسلامی که رفع نیاز‌های روز مره مردم است پاسخگو باشیم و قدر امت را بدانیم و در رفع مشکلات آن‌ها سهیم باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار