طی بیانیه ای مطرح شد؛

حماسه بزرگ 9 دی با بیداری و خروش امتی آگاه به ثمر نشست و نیمه پنهان چهره مزوّرانه فتنه گران و برندازان دون را آشکار ساخت.

9 دی؛ روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است

به گزارش گلستان 24، آری نهم دی ماه به فرموده رهبر عظیم الشان انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است که حجت را بر همگان تمام کرد و نماد بارزی از هویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دل‌های مردم بود، مردم بصیری که با حضوری حماسی طومار فتنه¬ و فتنه گر را درهم پیچیدند.

مع الاسف معدودی از خواص بی¬‌خاصیت با فرسنگ‌ها فاصله از بصیرت در این آزمون الهی مردود گشته و با تبرّی نجستن از فتنه گران فضای سیاسی کشور را غبار آلود نموده و عجبا!! که جاهل و غافل از آتش برافروخته در دامان خویش بودند که وَاتَّقوا فِتنَةً لا تُصیبَنَّ الَّذینَ ظَلَموا مِنکُم خاصَّةً وَاعلَموا أَنَّ اللَّهَ شَدیدُ العِقابِ *

ملت ایران با حضور در راهپیمایی دشمن شکن با شعار بصیرت و میثاق با ولایت، فریاد هیهات منا الذله مرگ بر ضد ولایت فقیه خود را بلندتر از همیشه بر تارک تاریخ طنین انداز می‌کند و تحت لوای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، با زنده نگهداشتن این روز بزرگ خدا، رسالت انقلابی خود را به جا آورده تا ان‌شاءالله مایه یأس و ناکامی دشمنان را فراهم آوریم که الْیَوْمَ یَئِسَ الَّذِینَ کَفَرُواْ مِن دِینِکُمْ.

حوزه علمیه منتظریه عج شهرستان گنبد کاووس

پایگاه بسیج طلاب شهید ابراهیمی

دی ماه 1397

 

ارسال نظر

آخرین اخبار