صبح امروز طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه نینوا استان گلستان آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه گرگان برگزار شد.

 آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه گرگان برگزار شد

به گزارش گلستان 24 ؛ حجت‎الاسلام «علیرضا ریاحی» امروز(شنبه 13 بهمن) در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه گرگان اظهار کرد: از زحمات آقای رحمانی که دراین مدت تلاش زیادی داشتند و فرمانده سپاه ناحیه گرگان بودند تقدیر و تشکر را می‎کنم و از حضور بسیجیان، همکاران و خانواده معزز شهدا و جانبازان در این مراسم تقدیر و تشکر می‎کنم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان ادامه داد:  همه ما به عنوان سرباز و مدافع انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهیم کرد که ادامه راه 40 سال ایستادگی در ادامه راه انقلاب و تجدید بیت با مقام معظم رهبری و آرمان‎های بلند امام خمینی(رحمه الله علیه) و شهدا انقلاب است.

حجت‎الاسلام ریاحی تاکید کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشتی به یاوگویان غرب و شرق است که برای ضربه زدن به انقلاب تلاش می‎کنند و در این مسیر از نیروهای نفوذی خود در داخل کشور بهره می‎جویند.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات باقر رحمانی فرمانده پیشین سپاه ناحیه گرگان تقدیر شد و وحید فخر‎الدین به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه گرگان معرفی شد.

پاسدار انقلاب بدون محافظه‎کاری از انقلاب اسلامی دفاع کند

سردار «حسین معروفی» امروز(شنبه 13 بهمن) در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه گرگان با اشاره به مولفه‎های پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ایمان عملی به ذات اقدس عالم و باور الهی و باور توکل و توسل در سخت‎ترین شرایط نخستین علل پیروزی انقلاب اسلامی بود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه فرهنگ سید و الشهدا هشت سال جنگ ما را در برابر رژیم بعث به جنگ مقدس تبدیل کرد، ادامه داد: وحدت کلمه و اتحاد یکی دیگر از علل پیروزی ما در انقلاب اسلامی بود.

معروفی مدیریت صحیح را رمز دیگر پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: با مدیریت صحیح شاهد آن بودیم که انقلاب اسلامی از توطئه‎ها در امان ماند.

وی یادآور شد: مقاومت ملت ایران تحت امر امام و ولی‎امر مسلمین ما را در برابر دشمنان پیروز کرده است، مقام معظم رهبری راه برون‎رفت را مدیریت دفاع مقدس دانست و این مدیریت شامل ایمان، وحدت و درایت است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه امروز اگر می‎خواهیم در برابر توطئه‎ها پیروز شویم باید مدیریت ما مدیریت انقلابی باشد، افزود: دشمن می‎خواهد این باور را از ما بگیرد که ما نمی‎توانیم و قطعا با مدیریت و رهبری ولی‎امر مسلمین می‎توانیم در برابر همه توطئه‎ها پیروز شویم.

معروفی تاکید کرد: در کشور با فرهنگ عاشورا بن‎بست نداریم و از هر بحرانی می‎توانیم خارج شویم به شرط آنکه اتحاد را حفظ کنیم و نسخه‎های رهبر انقلاب را عملیاتی کنیم.

وی متذکر شد: انقلاب اسلامی پیش برنده است و دشمن به دنبال اختلاف بین مردم و حاکمیت است چرا که می‎داند مردم پای آرمان‎هایشان ایستادند و همه ما مسئول هستیم که از انقلاب اسلامی صیانت و مراقبت کنیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه این جلسه، مراسم تجلیل از یک مجاهد است، افزود: در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارمند نداریم و پاسدار انقلاب داریم و پاسدار انقلاب باید بدون محافظه‎کاری از تمامیت ارضی انقلاب اسلامی دفاع کند و این منش پاسدار انقلاب اسلامی است.

سید علی مهاجر با مشورت دوستان و اصرار خود به سپاه مازندران منتقل و سرهنگ باقر رحمانی معاون هماهنگی سپاه نینوا گلستان شد

معروفی یادآور شد: جابه‎جایی هایی در سپاه در استان داشتیم و سید علی مهاجر معاون هماهنگی سپاه نینوا استان با مشورت دوستان و اصرار خود به سپاه مازندران منتقل شد تا در آنجا به خدمت انقلابی خود ادامه دهد و با ظرفیت‎هایی که دارد بتواند منشا خیری برای استان مازندران شود.

وی گفت: برای جایگزینی آقای مهاجر با بررسی‎هایی که داشتیم به برادر عزیزم جناب سرهنگ رحمانی رسیدیم و امید داریم به تقویت سپاه نینوا کمک کند و پرکار بودن و ولایت‎پذیری با کمترین حاشیه را وی برخوردار است و لذا از رحمانی در این پست استفاده خواهیم کرد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: برای جایگزینی سرهنگ رحمانی علی‎رغم آنکه تنها سه ماه سرهنگ دوم وحید فخرالدین در منصب فرماندهی سپاه شهرستان بندرگز بود و با توجه به تحولات و اقداماتش در این شهرستان به این نتیجه رسیدیم که از وی در گرگان بهره بجوییم.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار