آئین تودیع و معارفه رئیس سازمان بسیج هنرمندان برگزار شد

عصر دیروز طی مراسمی، درویشی به عنوان رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان گلستان انتصاب شد و از زحمات جعفر جعفری قدردانی شد.

درویشی رئیس سازمان بسیج هنرمندان شد.

به گزارش گلستان24؛ عصر دیروز مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان گلستان با حضور برخی از فرهیختگان وهنرمندان برگزار شد در این مراسم شهابی رئیس انجمن های هنری استان با اشاره به اهمیت هنر در جامعه گفت:فرهنگ تا زمانی که با هنر آمیخته نشود در تاریخ ثبت نخواهد شد.

وی از زحمات سرهنگ جعفری قدردانی کرد و اذعان داشت:هنر برجسته ایشان قابل قبول بود و ایشان توانستند دوستان توانمند را همراه و هماهنگ کنند.

 منتظری ،ضمن گرامی داشت یاد وخاطره 2هزار شهید هنرمند کشور، گفت: هر کسی امام ،نظام، کشور را قبول داشته باشد یک بسیجی است .

مسئول بسیج اساتید سپاه نینوا استان گلستان ، تاکید کرد:باید نگاه زمان دفاع مقدس حاکم باشد و هدفمان فتح خاکریز رو به رو باشد و سرگرم مسائل حاشیه ای نشویم.

مهاجر،معاونت اجرایی سپاه نینوا استان گلستان،نیز در ادامه اظهار داشت: هنر یک شیوه بیان است و یک هنرمند  باید هنرش را که برگفته از اعتقادات و اندیشه اش است به نمایش بگذارد.

مهاجر به تلاش غول رسانه ای دنیا برای نامید کردن مردم اشاره کرد و ضمن یادآوری وظایف هنر وهنرمند در آستانه 40سالگی از هنرمندان خواست عمار گونه در این عرصه نقش آفرینی کنند. 

سرهنگ درویشی، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان گلستان،گفت:همانطور که ما امروزه  از سربازان معمار کبیرانقلاب به نیکی یاد می کنیم،امیدوارم آیندگان هم از ما سربازان امام خامنه ای به نیکی یاد کنند.

درویشی ادامه داد:هدف غایی و عالی انقلاب اسلامی،تحقق تمدن اسلامی است و ان شاءالله بتوانیم در کنار هم در این امر مهم را تحقق ببخشیم.

انتهای پیام/م

 

ارسال نظر

آخرین اخبار