استاندار گلستان گفت: ۳۰۰ میلیون تومان تا پایان سال به تیم دارایی گز نماینده استان گلستان در لیگ دسته سوم فوتبال کشور کمک می‌شود.

۳۰۰ میلیون تومان تا پایان سال به تیم فوتبال دارایی گز کمک می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛  سید مناف هاشمی شامگاه شنبه در نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص حمایت از تیم دارایی گز نماینده استان گلستان در لیگ دسته سوم فوتبال کشور، اظهار کرد: ۳۰۰ میلیون تومان کمک برای تیم فوتبال دارایی گز در نظر گرفته بودیم که ۱۰۰ میلیون تومان از اعتبارات استانداری و ۲۰۰ میلیون تومان دیگر از اعتبارات بخش خصوصی است.

هاشمی تصریح کرد: تا کنون ۵۰ میلیون تومان از طریق بخش خصوصی به تیم فوتبال دارایی گز کمک شده و ۳۰ میلیون تومان دیگر هم به زودی پرداخت خواهد شد، تمام تلاش ما این است که تمام ۳۰۰ میلیون تومان تا پایان سال به این تیم کمک شود و اگر بخش خصوصی هم به تعهدش عمل نکند ما دست به کار خواهیم شد.

وی اضافه کرد: از هیئت فوتبال گلستان هم درخواست کردیم حامی تیم فوتبال دارایی گز باشد تا نماینده فوتبال استان به لیگ دسته سوم صعود کند و در آینده راهی لیگ دسته اول و لیگ برتر شود.

وی یادآور شد: حیف است استان گلستان با داشتن فوتبالیست‌های مطرح و ملی پوش تیمی در لیگ‌های سطح بالای کشور نداشته باشد.

گلستان میزبان مسابقات جهانی دوچرخه سواری معلولین

استاندار گلستان در پاسخ به دیگر سوال خبرنگاران که چرا از هفت تورنمنت ورزشی بین المللی در سال ۹۷ که قرار بود به میزبانی استان گلستان برگزار شود فقط سه تورنمنت برگزار شد، گفت: استان گلستان در لغو شدن چهار تورنمنت دیگر نقشی نداشت و فقط زمان آن در تقویم فدراسیون تغییر کرد.

هاشمی افزود: البته مسابقات بین المللی کشتی به دلیل اتفاقات فدراسیون در تهران برگزار شد اما مسابقات کاراته، سپک تاکرا و اسکواش سال آینده به میزبانی گلستان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تفاهم نامه‌ای با فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین امضا کرده‌ایم تا مسابقات جهانی دوچرخه سواری جانبازان و معلولین با هزینه ۷۰۰ میلیون تومانی سال آینده به میزبانی گلستان برگزار شود.

انتهای پیام /مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار