وزیر جهاد کشاورزی گفت: امروز با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفرانسی ۶۱۴ پروژه حوزه کشاورزی در استان گلستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

 ۶۱۴ پروژه حوزه کشاورزی در استان گلستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به گزارش گلستان 24 ؛محمود حجتی ظهر امروز در ارتباط ویدئو کنفرانسی با جلسه توسعه و برگزیدگان و افتتاح پروژه‌های اقتصادی و زیربنایی استان گلستان با حضور رئیس جمهور با اشاره به طرح‌های وزارت جهاد کشاورزی در استان گلستان اظهار داشت: 614 پروژه آب و خاک، دام و طیور، شیلات و باغبانی با 1900 میلیارد تومان اعتبار از اعتبارات دولتی، تسهیلات بانکی و بخش خصوصی در استان گلستان افتتاح و کلنگ‌زنی شده است.

وی افزود: سامانه‌های نوین آبیاری در 2 هزار و 500 هکتار و بهسازی آب‌بندان‌ها در 3 استان شمالی امروز در استان گلستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: 16 طرح تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی هم امروز در گلستان به بهره‌برداری می‌رسد که ظرفیت نگهداری و فرآوری محصولات کشاورزی را به 1.5 میلیون تن افزایش می‌دهد.

حجتی گفت: 22 مزرعه پرورش میگو به مساحت 500 هکتار و مرکز فراوری میگو در استان گلستان راه‌اندازی می‌شود و آغاز عملیات اجرایی بهسازی آب‌بندان‌های استان گلستان نیز تا 3 سال آینده برای تامین آب مطمئن کشاورزی در استان اجرا می‌شود.

افزایش طرح‌های آبزی‌پروری و اجرای فاز نخست شهرک 6 هزار هکتاری میگو در گمیشان با 15 میلیارد تومان اعتبار از دیگر طرح‌های این سفر است.

انتهای پیام/تسنیم

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار