نماینده شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه سیمان پیوند گلستان باوجود ایجاد اشتغال یکی از معضلات استان گلستان است که قول دادند پارک جنگلی در کنار این کارخانه ایجاد کنند و مناطق تخریب‌شده را درختکاری کنند.

 اختصاص ۹۰ میلیارد تومان برای تعریض جاده اصلی مینودشت به گالیکش

به گزارش گلستان 24 ؛شهرام کوسه غراوی در آیین متمرکز پروژه‌های دهه فجر شهرستان گالیکش گفت: یکی از موضوعاتی که در کشور به آن افتخار می‌کنیم و می‌بالیم امینت است، امنیت پایداری که در جای‌جای کشور وجود دارد؛ باوجود اقوام مختلفی در گلستان امنیت استان در کشور بی‌نظیر است و باید قدر آن را بدانیم.

وی افزود: استحقاق گالیکش بیش از این‌ها است و خدمت‌رسانی به مردم شهرستان باید بیش از این‌ها باشد؛ مسئولین باید.

به گفته وی در سفر اخیر رئیس جمهور به گلستان مبلغ 90 میلیارد تومان برای مسیر اصلی مینودشت - گالیکش در جاده اصلی به مشهد مقدس اختصاص یافت.

نماینده شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان 91 تختخوابی شهرستان گالیکش از آرزوهای دیرینه مردم این دیار است که در سال گذشته ردیف بودجه به آن تعلق گرفت و در سفر رئیس جمهور 50 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت آن در نظر گرفته شد.

وی افزود: 18 بهمن‌ماه امسال مناقصه واگذاری ساخت آن به پیمانکار پروژه انجام می‌شود و به توجه به قول‌های علوم پزشکی تا تابستان 98 اسکلت این پروژه به اتمام برسد و طی در سال تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسد.

نماینده شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در نظر داریم بیمارستان گالیکش را تخصصی کنیم تا همه مردم استان گلستان و استان‌های همجوار بتوانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

غراوی اظهار داشت: ارتقا روستای صادق‌آباد به شهر را طی این مدت انجام دادیم و 5 میلیارد تومان نیز در سفر اخیر هیئت دولت به استان برای ساخت تقاطع هم‌سطح دوراهی کلاله که تصادفات زیادی در آن منجر به فوت هموطنان می‌شد تخصیص دادیم.

وی ادامه داد: سالن ورزشی روستای فارسیان فرنگ که چند سالی بلاتکلیف بود بااعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه پرداخت به مبحث آموزش یکی از موضوعات مهم است گفت: 500 کلاس درس استان گلستان با کمک خیرین هوشمند سازی شده است و هوشمند سازی 300 کلاس درگر نیز آغازشده است.

غراوی درباره مشکلات زیست محیطی کارخانه سیمان گالیکش گفت: این کارخانه معضلات و مشکلات زیست محیطی را برای مردم شهرستان ایجاد کرده بود که با رایزنی‌های انجام‌شده با مدیرعامل قرار شد پارک جنگلی در کنار این کارخانه احداث کند و در سال آینده در قسمت‌هایی تخریب‌هایی که توسط این کارخانه صورت گرفته، درخت‌کاری انجام شود.

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همه سعی و تلاش نمایندگان این بود که در بودجه 98 اتفاقات خوبی رقم بخورد اما قبول کنید که در این شرایط خاص و با توجه به محدودیت اعتباری باید بخش خصوصی را حمایت کنیم. اگر این بخش تقویت شود برکات آن شامل مردم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ تقدیر و تشکر در جامعه آن‌گونه که باید نهادینه نشده است گفت: طی 40 سال گذشته انقلاب همه مدیران تلاش کردند و زحمت کشیدند و باوجودشان کارکردند، باید فرهنگ تقدیر و تشکر در جامعه راه‌اندازی شود اگر این‌گونه نشود شاید انگیزه مدیران کم بشود؛ باید تمام و تلاش و فکرمان این باشد برای کار کردن به هم انگیزه بدهیم؛ انگیزه دادن برای کار کردن و برای مردم باید باشد.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار