امام جمعه اهل تسنن گنبدکاووس با اشاره به تبلیغات منفی دشمن پیرامون عدم رعایت حقوق اهل سنت در ایران اسلامی، گفت: این حرف‌ها دروغ محض است و جوانان ما در بالاترین رده‌های کشور دارای منصب و مسؤولیت هستند.

 تبلیغات دشمن درباره عدم رعایت حق اهل سنت در ایران دروغ محض است/ جوانان اهل سنت در بالاترین رده های کشور منصوب شده اند

به گزارش گلستان 24 ؛ به نقل از فارس، آخوند عبدالباسط نوریزاد شامگاه یک‌شنبه در دیدار مدیران ادارات و نهادهای شهرستان گنبدکاووس با امام جمعه شهرستان و امام جمعه اهل تسنن گنبدکاووس به مناسبت چهلیمن سالگرد انقلاب اسلامی، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برکات بی‌نظیری برای همه مردم، اعم از اقشار و اقوام مختلف به ارمغان آورد، اظهار کرد: اهل تسنن در ایران اسلامی نیز همچون سایر اقوام و مذاهب از این نعمت‌ها بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه دشمنان با تبلیغات منفی و دروغ به دنبال ایجاد اختلاف و شکاف میان اقوام و مذاهب ایران اسلامی هستند، افزود: با قاطعیت و صدای بلند اعلام می‌کنم که تبلیغات دشمن درباره عدم رعایت حقوق اهل سنت در ایران اسلامی دروغ محض است.

* در استان گلستان معاون استاندار، چندین فرماندار، مدیرکل، نماینده و قاضی از اهل تسنن مشغول به خدمت هستند

امام جمعه اهل تسنن گنبدکاووس با تاکید بر اینکه امروز اهل سنت در ایران در بهترین شرایط قرار دارد، خاطرنشان کرد: همه شاهد هستیم که جوانان اهل سنت امروز در بالاترین رده‌های کشور دارای مسوولیت و منصب بوده و همچون سایر مذاهب مشغول خدمت به انقلاب اسلامی هستند.

نوریزاد با اشاره به اینکه دشمن با خیال خام خود می‌خواهد با انتشار این اخبار کذب و دروغ میان مردم متحد و یکپارچه ایران اسلامی اختلاف ایجاد کند، گفت: باید به آنها گفت مگر کور هستید و نمی‌بینید که در همین استان گلستان چند فرماندار، معاون استاندار، چندین مدیرکل، مدیران ادارات و نهادها، بانک‌ها، شرکت‌ها و موسسات دولتی و حتی در قوه قضائیه و نمایندگان مجلس از برادران و خواهران اهل تسنن مشغول به خدمت به مردم هستند؟

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار