فرمانده سپاه نینوا استان گلستان حل مشکلات معیشتی را با استفاده از توان و ظرفیت داخلی قابل حل دانست.

مشکلات معیشتی با تکیه بر توان داخلی قابل حل است/ نگذاریم گفتمان ولایت ابتر بماند

به گزارش گلستان 24 ؛ حسین معروفی صبح امروز در همایش تبیین دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی که با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزار شد، اظهار کرد: اکنون شاهد جشن 40 سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی هستیم و همه ما افتخار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اطاعت‌پذیری از ولایت مولفه قدرت انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: سربازان کوچک این نهضت، انقلاب و امام زمان (عج) تحت امر امام خامنه‌ای هستند و ملت ایران هیچگاه از ارزش‌های انقلاب اسلامی دست برنداشته و نمی‌دارد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی همان اسلام ناب است، افزود: در رأس انقلاب اسلامی مرجع تقلید جامع‌الشرایط شیعی در دوران امام و رهبری قرار دارد و همین مهم دشمن را به هراس انداخته است.

* حکومت علوی و نهضت حسینی بر پایه «اشدا علی الکفار و رحما بینهم» بنیان گذاشته شده است

معروفی با بیان اینکه حکومت علوی و نهضت حسینی بر پایه «اشدا علی الکفار و رحما بینهم» بنیان گذاشته شده است، ابراز کرد: این انقلاب با تکیه بر آیه قرآن «اشداعلی الکفار» با دشمنان که همان آمریکا و اسرائیل هستند خواهد بود و شعار «مرگ بر آمریکا» را تا برچیده شدن ظلم ادامه می‌دهد.

وی تصریح کرد: برکت ولایت در انقلاب اسلامی یکی از افتخارات نظام دینی است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در خصوص ولایتمداری و شهیدپروری این استان بیان کرد: استان گلستان 18 قهرمان را برای دفاع از حرم اهل بیت علیه السلام تقدیم کرده است.

معروفی از انقلاب اسلامی به عنوان معجزه قرن یاد کرد و افزود: انقلاب اسلامی در 40 سالگی به عزت و آبرویی دست یافته که معجزه قرن نام دارد.

وی با بیان اینکه معجزه امام خمینی (ره)، تاریخ را تغییر داد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی جلوی انحراف تاریخ اسلام را گرفت و این  جاودانگی مدیون پیروی از مکتب حسینی است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر عدم توقف در پیشبرد اهداف عالی انسانی و نداشتن بن‌بست در انقلاب اسلامی گفت: بسیج بن‌بست شکن است برای اینکه پرورش یافته مکتب وحی و تربیت یافته سیدالشهداست.

* ملت ایران و مردم خوب استان گلستان در اعتقاد مبارزه با آمریکا کوتاه نخواهند آمد

معروفی با بیان اینکه راه برون‌رفت از تمام مشکلات انقلاب اسلامی برگشت به سه مولفه ایمان، وحدت و تبعیت از ولایت است، اظهار کرد: برخی راه برون‌رفت از این شرایط را در ایمان و وحدت می‌دانند، در حالیکه برای نجات از بن‌بست و حل معیشت مردم باید به توان داخلی توجه کنیم و گوش به فرمان ولایت باشیم.

وی با تاکید بر اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها به خصوص دفاع مقدس در تبعیت از ولایت بوده است، گفت: نباید برای برای گفتمان ناقص کف بزنیم، گفتمان ولایت می‌تواند این کشور را از بحران‌های سخت عبور دهد نباید این گفتمان ابتر بماند.

فرماند سپاه نینوا گلستان با تاکید بر اینکه ملت ایران و مردم خوب استان گلستان در اعتقاد مبارزه با آمریکا کوتاه نخواهند آمد، تصریح کرد: با اتحاد و همبستگی، روحیه انقلابی و مدیریت جهادی مشکلات کشور حل‌شدنی است.

انتهای پیام/فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار