رئیس سازمان بسیج اساتید استان گلستان گفت: همزمان با ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) همایش بانوان فجرآفرین فاطمی در گلستان برگزار می‌شود.

 همایش « بانوان فجرآفرین فاطمی» در گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛غلامرضا منتظری  در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش « بانوان فجرآفرین فاطمی» در گرگان اظهارداشت: با هدف نکوداشت 40 سالگی انقلاب اسلامی و دهه شکوهمند فجر و همچنین تبیین رسالت بانوان در دهه پنجم انقلاب اسلامی، همایش متمرکز زنان در استان گلستان با عنوان «بانوان فجرآفرین فاطمی» با حضور 300  نفر از بانوان گرانقدر و فرهیخته استان گلستان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش اساتید دانشگاه‌ها، فرهنگیان، مدیران و مداحان خواهر هیئتی، دانشجویان و بسیجیان قشر زنان استان گلستان حضور خواهند داشت.

منتظری ادامه داد: این همایش روز پنج‌شنبه 18 بهمن ساعت 9:30 صبح در شهرستان گرگان، سالن همایش دانشگاه دختران مائده برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان گلستانافزود: سخنران این همایش نیز خانم دکتر اصلانی، رئیس بسیج جامعه زنان کشور خواهد بود.

وی با تسلیت ایام سوگواری شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر با یادآوری آیات قرآن درباره زن اظهار کرد: قرآن از حقوق زنان دفاع می‌کند و اسلام زن و مرد را از یک گوهر می‌داند اما خصوصیاتشان باهم متفاوت و احکام آن‌ها متفاوت است.

منتظری افزود: تقارن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه را از عنایات خاصه الهی است، بانوان و زنان جامعه اسلامی باید جایگاه، منزلت و موقعیت خاصی که اسلام و امام خمینی (ره) به بانوان بخشیده است را بشناسند و قدردان امنیت و سلامت تحکیم جامعه باشند.


انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار