مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در گلستان از تاریخ ۲۳ لغایت ۳۰ بهمن ماه اجرا خواهد شد.

 سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در گلستان برگزار می شود

به گزارش گلستان 24 ؛به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری اظهار کرد: سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در استان گلستان از تاریخ ٢٣ تا ٣٠ بهمن ماه همزمان با تهران در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برپا خواهد شد.

وی ادامه داد: سه گروه کوبه ای، دو گروه سنتی، ٦ گروه محلی، یک گروه زهی کلاسیک، کرال بزرگ و تلفیقی، دو گروه کلاسیک و چهار گروه پاپ و یک ارکستر بومی در این جشنواره به هنرنمایی خواهند پرداخت.

کشمیری اظهار کرد: دو گروه موسیقی سنتی و پاپ از هنرمندان خارج استان در تاریخ های ٢٥ بهمن و ٣٠ بهمن ماه در تالار فخرالدین اسعد اجرا خواهند داشت.

وی ضمن تاکید به ضرورت توجه به نگاه علمی در هنر موسیقی از برپایی کارگاه های تخصصی در این دوره از جشنواره خبر داد و گفت: سه کارگاه آموزشی « مهندسی صدا»، «مبانی و اصول اجرای موسیقی» و « بیان و بدن در آواز» برای علاقه مندان  هنر موسیقی تشکیل می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: این جشنواره به همت و همدلی دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و انجمن موسیقی استان گلستان برپا می شود.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار