مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از تخصیص ۶۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه تالارمرکزی گرگان خبر داد و گفت: این بودجه رهاورد فرهنگی سفر رئیس‌جمهور به استان گلستان بود.

 ۶۰۰ میلیارد ریال در سفر رئیس‌جمهور برای تکمیل تالار مرکزی گرگان اختصاص یافت

به گزارش گلستان 24 ؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری از تخصیص 600 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه تالارمرکزی گرگان خبر داد و اظهارداشت: این بودجه رهاورد فرهنگی سفر رئیس جمهور به استان گلستان بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: پروژه مجتمع فرهنگی و هنری گرگان از جمله مصوبات سفر قبلی رئیس جمهور که با زیر بنای 11500 متر مربع بود که در سال 89 آغاز شد اما متاسفانه تاکنون تنها 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با اشاره به کمبود فضای فرهنگی و هنری در سطح استان و اینکه این پروژه کمک شایانی به بالا بردن سرانه فرهنگی و هنری استان خواهد کرد، ادامه داد: در سفر پر برکت رئیس جمهور حجت الاسلام حسن روحانی، دستور اختصاص مبلغ 600 میلیارد ریال برای تکمیل این ظرفیت فرهنگی هنری داده شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اظهار کرد: تالار مرکزی گرگان با 2 سالن تخصصی موسیقی و نمایش با ظرفیت 1200 نفر در جنب پارک بانوان گرگان قرار دارد.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار