سومین المپیاد ورزشی وکلای دادگستری کشور به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود.

گلستان میزبان سومین المپیاد ورزشی وکلای دادگستری کشور

به گزارش گلستان 24 ؛سومین المپیاد ورزشی وکلای دادگستری کشور به میزبانی استان گلستان از ۳۰ بهمن تا هفتم اسفند در شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

در این دوره از رقابت‌ها ۵۰۰ وکیل از کانون‌های وکلای دادگستری سراسر کشور حضور دارند که در رشته‌های فوتسال مردان، تنیس روی میز مردان و والیبال مردان و زنان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رئیس کمیسیون ورزش کانون وکلای دادگستری استان گلستان بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: این برای دومین بار است که استان گلستان میزبانی المپیاد ورزشی وکلای دادگستری کشور را بر عهده دارد زیرا نخستین دوره این رقابت‌هخا هم به میزبانی گلستان برگزار شد.

علی اصغر منصوریان افزود: آئین افتتاحیه سومین المپیاد ورزشی وکلای دادگستری کشور سه شنبه ۳۰ بهمن در سالن ورزشی امید دانشگاه علوم پزشکی گرگان برگزار می‌شود که همان روز رقابت‌های فوتسال مردان با شرکت ۲۲ تیم و والیبال مردان با شرکت ۱۰ تیم آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: رقابت‌های والیبال زنان با حضور هشت تیم در سالن ۹ دی گرگان و رقابت‌های تنیس روی میز مردان هم با حضور ۱۰ تیم در سالن دکتر مقصودلو مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار خواهد شد.

رئیس کمیسیون ورزش کانون وکلای دادگستری استان گلستان با بیان اینکه ورزشکاران حاضر در المپیاد ورزشی وکلای دادگستری کشور باید وکیل دادگستری و عضو کانون وکلا باشند، گفت: فقط مربیان و سرپرستان حاضر در این رقابت‌ها می‌توانند وکیل نباشند و استان گلستان با ۴۳ ورزشکار در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

منصوریان تصریح کرد: اکثر ورزشکاران تیم‌های کانون وکلای استان گلستان از شهرستان گرگان هستند و ۴۰ درصد ورزشکاران  را هم وکلای شرق استان و گنبد تشکیل می‌دهند.

وی اضافه کرد: استان گلستان در رشته‌های فوتسال و والیبال مردان همواره جزو تیم‌های قدرتمند کانون وکلای کشور بوده و عناوین زیادی کسب کرده و امسال هم مدعی کسب عنوان قهرمانی در این دو رشته است.


انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار