فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: اخلاص در عمل و ولایتمداری هنگام جنگ نشدنی ها را ممکن کرد.

اخلاص در عمل و ولایتمداری هنگام جنگ نشدنی ها را ممکن کرد

به گزارش گلستان 24 ؛حسین معروفی بعدازظهر پنجشنبه در چهارمین همایش فاتحان فاو که با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس گیلان، مازندران و گلستان برگزار شد، با اشاره به عملیات تروریستی جاده خاش زاهدان، اظهار کرد: در این عملیات ناجوانمردانه ۲۸ پاسدار انقلاب اسلامی بسیار مظلومانه به شهادت رسیدند.

معروفی گفت: بیشتر این پاسداران از لشکر ۱۴ اصفهان بودند که در یک عملیات انتحاری ناجوانمردانه به شهادت رسیدند و این مصیبت را به مردم اصفهان و کشور تسلیت عرض می‎کنم.

وی با اشاره به عملیات فاو ادامه داد: این عملیات امید را در بین رزمندگان به وجود آورد و باعث عزت و سربلندی ملت ایران  شد.

معروفی تصریح کرد: ۷۵ روز مجاهده در عملیات فاو و کارخانه نمک اتفاق افتاد و اخلاص عمل و فداکاری و ولایتمداری بین نیروها پیروزی در یک جنگ نابرابر را ممکن کرد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: امروز وضع ما با آن دوران قابل قیاس نیست ولی اراده و توکل کم رنگ شده است و اگر فرهنگ مدیریت جهادی زمان جنگ دوباره احیا شود دوباره نشدنی‎ها را ممکن خواهیم کرد.

معروفی گفت: امروزه نیازمند گفتمان در جامعه در برابر توطئه‎های دشمنان هستیم و اقتدار بدون ایثار به وجود نمی‎آید.

وی بیان کرد: در هشت سال جنگ دشمن نتوانست به خاطر اختلافات سیاسی بین رزمندگان اختلاف ایجاد کند امروزه هم نیازمند چنین وحدتی هستیم.


انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار