مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان گفت: هفدهمین نمایشگاه لوازم خانگی و صوتی و تصویری از امروز در گرگان مرکز استان گلستان افتتاح شد.

 هفدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم‌خانگی در استان گلستان گشایش یافت

به گزارش گلستان 24 ؛مهرداد یزدی  در حاشیه افتتاح نمایشگاه لوازم خانگی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفدهمین نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری، فرش ماشینی، موکت و کفپوش، عکاسی و فیلمبرداری در گرگان گشایش یافت.

وی افزود: تولیدکنندگان و نمایندگان برندهای معتبر داخلی و خارجی از استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، مازندران و گلستان  محصولات خود را در معرض علاقمندان و مردم قرار دادند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان اظهار کرد: در این نمایشگاه اقلامی مانند فرش ماشینی و موکت، انواع ماشین‌های لباس‌شویی و ظرف‌شویی، یخچال و فریزر، تلویزیون، دستگاه‌های تصفیه آب خانگی و صنعتی، پکیج، رادیاتور و کولرهای گازی، لوستر و یخچال‌های صنعتی و برودتی و ملزومات آشپزخانه در معرض دید و فروش قرار گرفته است.

یزدی افزود: این نمایشگاه  در فضایی به وسعت 3 هزار مترمربع و در 30 غرفه در محل دائمی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان دایر شده است.

بزدی اظهارداشت: تلاش ما در برپایی نمایشگاه‌ها استفاده از ظرفیت تولیدکنندگان بومی و معرفی آنها به مردم استان برای خرید از تولید به مصرف است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان افزود: این نمایشگاه تا 28 بهمن در محل دائمی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان واقع در کیلومتر 5 جاده گرگان- آق‌قلا دایر است و علاقمندان از ساعت 17 تا 22 می‌توانند از آن دیدن کنند.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار