چهارمین شب از سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر استان گلستان شب گذشته در 2 شهر گرگان و گنبد با اجرای گروههای مختلف در سبک های گوناگون برگزار شد.

 چهارمین شب موسیقی فجر در گرگان و گنبد برگزار شد

به گزارش گلستان 24 ؛در گرگان مرکز استان گلستان پنج گروه موسیقی شامل 2 گروه محلی، یک گروه پاپ و 2 گروه کلاسیک در 2 سانس برنامه های خود را اجرا کردند.

مدیر اجرایی این جشنواره گفت: از ساعت 18 در محل تالار فخرالدین اسعد گرگان گروه موسیقی نیمروز با اجرای محلی و سپس گروه موسیقی نجفی با سبک پاپ به سرپرستی علی نجفی قطعاتی را برای علاقمندان نواختند.

ابوذر اسماعیلی ثالث در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین گروه های لامیوو به سرپرستی هادی علی بیگی و کلاویر به سرپرستی طراوت عباسی با سبک کلاسیک و گروه روجا به سرپرستی محسن شربتی با اجرای موسیقی محلی از ساعت 21 به روی صحنه رفتند.

وی اظهار داشت: در گنبدکاووس که برنامه ها در مجتمع فرهنگی - هنری این شهرستان برگزار می شود، در سانس اول گروه فلامنگو به سرپرستی عرفان احمدی و گروه آداک و کر بزرگ گلستان به اجرای برنامه پرداختند؛ در بخش دوم نیز گروه های نجوای کتول، اندلیب و ترکمن برنامه های خود را به اجرا گذاشتند.

مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در گلستان با اشاره به استقبال 950 نفری از اجرای علیرضا قربانی در پنجشنبه شب گذشته گفت: تاکنون در مجموع چهار شب اجرا در گرگان بیش از سه هزار و 200 نفر از جشنواره استقبال کردند و شب گذشته در گنبد نیز در 2 سانس بالغ بر 500 نفر به محل برگزاری موسیقی فجر آمده بودند.

اسماعیلی ثالث افزود: امشب /شنبه/ در پنجمین شب اجرای این جشنواره از ساعت 18 گروه های دلارام و یسنا در سبک های محلی و پاپ و از ساعت 21 گروه های لله وا و نوا با سبک های محلی و پاپ در محل تالار فخرالدین اسعد گرگان به روی صحنه خواهند رفت و در ساعت 18 نیز در سالن نگاه گروه رودکی با سبک پاپ بطور همزمان اجرای برنامه خواهند داشت.

در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر استان گلستان که از 23 بهمن آغاز شده و تا 30 بهمن ماه ادامه دارد، سه گروه کوبه ای، 2 گروه سنتی، ٦ گروه محلی، یک گروه زهی کلاسیک، کرال بزرگ و تلفیقی، 2 گروه کلاسیک و 4 گروه پاپ و یک ارکستر بومی به هنرنمایی می پردازند.

انتهای پیام /

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار