مدیر کل بنیاد مسکن استان گلستان از بهره برداری ۲۶۳ واحد مسکونی روستایی نیمه تمام از محل تسهیلات تکمیلی در گلستان خبر داد.

بهره برداری از ۲۶۳ واحد مسکونی روستایی نیمه تمام در گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛ محمدتقی زمانی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به واحدهایی که از بنیاد مسکن در روستاها وام گرفته و تکمیل و به بهره برداری نرسیده را اجرا می کنیم تا واحد مسکونی روستایی کامل شود.

 وی افزود: از پاییز سال گذشته تاکنون ۲۶۳ واحد مسکونی نیمه تمام از تسهیلات تکمیلی استفاده کرده و واحدهای خود را تکمیل کردند.

زمانی نژاد ادامه داد: در قالب طرح ویژه و نوسازی و بهسازی مسکن روستایی از سال ۸۴ تاکنون ۵۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی را کامل و در محل سفت کاری و به بهره برداری رسیدن است.

وی گفت: کار نوسازی و بهسازی ۶۱ هزار واحد مسکونی در دستورکار بود که چهار هزار واحد هم در مرحله عقد قراداد و شروع ساخت است.

زمانی نژاد بیان کرد: امسال حدود پنج هزار سهمیه ۲۵ میلیون تومانی داریم و هفت بانک هم تسهیلات بدون سپرده و قرض الحسنه پرداخت می کنند که دوره ساخت و بازپرداخت آن هم ۱۵ ساله است.

وی با بیان این که گلستان جزو استان‌های پیشرو در نوسازی و بهسازی واحدهای روستایی است، یادآور شد: وام های بنیاد مسکن که در روستاها و شهرهایی با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار خانوار پرداخت می شود ۲۵ میلیون تومان بوده و از ابتدای سال تاکنون دو هزار پرونده قرارداد بستند که بخشی تسهیلات ۱۸ میلیون تومان و ۲۰ میلیون تومانی و بخشی هم وام های جدید ۲۵ میلیون تومانی است.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار