رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گنبدکاووس گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۰۰ واحد مسکونی در روستاهای شهرستان گنبدکاووس نوسازی و مقاوم‌سازی شده است.

۵۰۰ واحد روستایی گنبدکاووس مقاوم‌سازی شد

به سازندگان این ۵۰۰ واحد مسکونی، ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تسهیلات با کارمزد ۵ درصد پرداخت شده است.139309071758175414176433

به گزارش گلستان 24، وی افزود: هیچ برای پرداخت تسهیلات برای مقام‌سازی خانه‌های روستایی وجود ندارد و متقاضیان بلافاصله پس از درخواست می‌توانند تسهیلات خود را دریافت کنند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گنبدکاووس تصریح کرد: طرح مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در این شهرستان از سال ۸۴ آغاز شده و تاکنون حدود ۱۰ هزار مسکن روستایی مقاوم شده است.

رضایی همچنین با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به اجرای طرح‌های هادی روستائی به منظور کاهش خسارات حوادث، افزایش سطح رفاه روستائیان و ممانعت از مهاجرت به شهرها ،گفت: برای تکمیل پروژه های طرح‌های هادی نیمه تمام و اولویت دار جدید شهرستان گنبدکاووس به بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی افزود: بخش زیادی از واحدهای مسکونی استان گلستان نیازمند مقاوم سازی بوده که تاکنون بخش قابل توجهی از این واحدهای مسکونی مقاوم سازی و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

ارسال نظر

آخرین اخبار