هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان به همراه اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه استان امروز به شهرک صنعتی مینودشت رفتند تا مشکلات واحد‌های تولیدی این شهرک را بررسی کنند.

احیای یکی از بزرگترین واحد های تولیدی لبنیات گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛ هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان در بازدید از شهرک صنعتی مینودشت در جمع فعالان اقتصادی این شهرک صنعتی گفت: هیچ یک از قضات ما حق صدور رای توقیف تاسیسات و خط تولید واحد‌های تولیدی و صنعتی استان را ندارد و اجازه اجرای آرای این چنینی را نخواهیم داد.

وی افزود: تنها راه پرداخت بدهی‌ها، ادامه تولید است و برای جلوگیری از تضییع حقوق طلبکاران در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، تضمین‌ها و تعهد‌های کافی از صاحبان این واحد‌های تولیدی گرفته می‌شود تا پس از تولید و فروش محصولات خود، بدهی‌های شان را بپردازند.

رئیس کل دادگستری استان گفت: با تعدادی از مدیران بانکی استان به علت دریافت سود‌های نامتعارف و عمل برخلاف بخشنامه‌های بانک مرکزی برخورد شد.

وی گفت: دادستان مرکز استان مامور رسیدگی به این موضوع است و برای مدیرانی که به جای کمک به تولید، سنگ اندازی می‌کنند پرونده تشکیل می‌دهد.

در جلسه امروز ستاد اقتصاد مقاومتی گلستان با حضور مدیران بانک‌های استان، مشکلات یکی از کارخانه‌های فرآورده‌های لبنی شهرک صنعتی مینودشت بررسی و راهکار‌های کمک به این واحد تولید ارائه شد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار