سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: بیش از چهار هزار برنامه طی هفته گرامیداشت زن در گلستان برگزار می شود.

بیش از ۴۰۰۰ برنامه طی هفته گرامیداشت زن در گلستان برگزار می شود

به گزارش گلستان 24 ؛ الهه غیناقی ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: بیش از ۴ هزار برنامه در هفته گرامیداشت مقام زن در استان گلستان برگزار می شود.

وی افزود: از این تعداد ۸۵ برنامه به صورت شاخص و محوری پیش بینی شده و از امروز (شنبه) تا دهم اسفندماه در شهرستان های مختلف استان برگزار می شود.

غیناقی با بیان این که در هفته گرامیداشت مقام زن دیدار با بیش از هزار مادر شهید در استان برنامه ریزی شده است، گفت: همچنین ملاقات با مادران سالمند گنبدکاووس و اجرای ویژه برنامه و پخش آن به صورت زنده از رادیو گلستان هم از دیگر برنامه ها خواهد بود.

وی تجلیل از ۴۰ بانوی فرهیخته گلستان را از دیگر برنامه های هفته زن برشمرد و افزود: شهرستان ها و دستگاه های مختلف اجرایی در حال معرفی این افراد هستند و در هفته زن این مراسم با حضور استاندار و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می شود.

غیناقی اجرای طرح «بانویار» و راه اندازی بازارچه های فروش تولیدات زنان را از دیگر برنامه های حوزه بانوان اعلام کرد و گفت: توانمندسازی بانوان به ویژه برای مقابله با آسیب های اجتماعی و هم چنین انجام فعالیت های اقتصادی در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا کارگاه آموزشی با موضوع زن، کارآفرینی و تاب آوری اقتصادملی نیز در روز ۸ اسفند در ۱۴ شهرستان برگزار می شود.

غیناقی از سفر معصومه ابتکار به استان تا پایان امسال خبر داد و گفت: بسیاری از موضوعات مربوط به حوزه بانوان وخانواده در این سفر موردبحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار