سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: از این پس لیاقت و شایستگی‌های خود را به والیبال ایران ثابت خواهیم کرد و بازی بزرگی را در گنبدکاووس پیروز شدیم.

 سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین: بازی بزرگی را در گنبدکاووس پیروز شدیم

به گزارش گلستان 24 ؛رحمان محمدی‌راد امشب در پایان دیدارش برابر تیم شهرداری گنبدکاووس که با پیروزی شاگردانش همراه بود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این پس میرویم تا لیاقت و شایستگی‌های خود را به والیبال ایران ثابت کنیم.

وی درباره بازی امروز برابر تیم گنبدکاووس هم گفت: امروز واقعا بازی بسیار بزرگی را پیروز شدیم و تیم گنبدکاووس امروز فراتر از انتظار ظاهر شد و برخلاف چند هفته اخیر تیم گنبدکاووس خیلی خوب بازی کرد و ما را تحت فشار قرار داد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین اظهار کرد: اما بازیکنان ما با انجام یک بازی تیمی و حساب شده پیروز این دیدار حساس شدند که جا دارد از همه بازیکنانم قدردانی کنم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس هم در پایان این دیدار پس از شکست تیمش گفت: ما باید یک حقیقت را قبول کنیم که امروز با تیم مسابقه داشتیم که 22 هفته در صدر جدول رده بندی قرار داشته و امکانات و بازیکنان بسیار بالاتری دارد.

ایرج مقدم افزود: همه 14 بازیکن تیم شهرداری ورامین در یک سطح قرار داشتند و ما با همه توان در این دیدار حاضر شدیم و بهترین بازی را انجام دادیم و باید قبول کرد که همه توان ما همین میزان بود.

وی با اشاره به مصدومیت شدید میکائیل تاجر گفت: نبود این بازیکن که از بازیکنان محوری و امتیاز آورترین بازیکن تیم شهرداری گنبدکاووس بوده، شرایط را سخت کرده است.

در دیدارهای دوم دور نخست مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال امروز دو تیم شهرداری ورامین و شهرداری گنبدکاووس به مصاف هم رفتند که در پایان تیم شهرداری ورامین با نتیجه 3 بر یک میزبان خود را مغلوب کرد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار