مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان گفت: جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» در گلستان برگزار می شود.

جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» در گلستان برگزار می شود

به گزارش گلستان 24 ؛ به نقل از سایت خبری مدیرکل کمیته امداد استان گلستان اسکندر اسکندری اظهار کرد: امسال جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور با شعار «عیدی برای همه» در اسفند ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال جشن نیکوکاری در نخستین روز (چهارشنبه ۱۵ اسفندماه) با حضور دانش آموزان سراسر استان برای کمک به همکلاسی‌های نیازمند در مدارس و در روز دوم این جشن (پنجشنبه ۱۶ اسفندماه) در میادین اصلی شهر و پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد و جمعه ۱۷ اسفندماه در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

اسکندری با تأکید بر پرداخت نوین کمک‌های نقدی به‌صورت الکترونیکی بیان کرد: هم‌ اکنون امکان پرداخت کمک‌های نقدی به‌صورت غیرحضوری فراهم‌ شده است.

وی بیان کرد: کمیته امداد استان گلستان با برنامه‌ریزی و نیازسنجی‌های از پیش صورت گرفته تلاش می کند کمک‌های دریافتی در جشن نیکوکاری را پیش از آغاز سال جدید و متناسب با نیاز خانوارهای محروم توزیع کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان عنوان کرد: جشن ملی نیکوکاری هرساله در آستانه سال نو برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای رساندن به دست نیازمندان واقعی و خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد برگزار می‌شود تا غم نداری با گلریزان عاطفه و مهرورزی مردم خیر و نیکوکار از چهره نیازمندان زدوده شود و با خوشحالی به استقبال بهار ‌بروند.

اسکندری یادآور شد: مردم سخاوتمند گلستان سال گذشته در جشن نیکوکاری دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

وی توضیح داد: سال ۹۶ حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی، ۵۲۰ میلیون تومان کمک‌های غیرنقدی و حدود ۹۸۰ میلیون تومان کمک‌های مستقیم خیران و مراکز نیکوکاری در جشن نیکوکاری جمع‌آوری و در آستانه سال نو به دست نیازمندان واقعی رسید.

گفتنی است، تاکنون بیش از ۱۳۳ هزار نفر و ۷۲ هزار و ۶۶۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان هستند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار