مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان گفت: در ۶ ماه نخست امسال ۹ هزار و ۸۳۰ مددجوی کمیته امداد استان گلستان از فعالیت فرهنگی بهره‌مند شدند.

طرح «شوق زیارت» برای مددجویان کمیته امداد گلستان اجرا می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ اسکندر اسکندری با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی این نهاد برای مددجویان تحت حمایت اظهار داشت: ۹ هزار و ۸۳۰ مددجوی گلستانی با اختصاص ۳ میلیارد و ۳۱۵ میلیون تومان در ۶ ماه نخست سال جاری از فعالیت فرهنگی ارائه شده بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به برگزاری کلاس آموزشی برای بیش از ۶ هزار نفر در ۶ ماه نخست سال ۹۷ افزود: ۵ هزار و ۷۵۰ مدجوی گلستانی از کلاس‌های آموزشی و ۳۴۷ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان از کلاس آموزشی طرح فلاح بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان با اشاره به اعزام ۸ هزار و ۸۹۰ مددجوی گلستانی به اردوهای تفریحی، آموزشی و زیارتی سال گذشته عنوان کرد: ۳ هزار و ۷۴۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد با اختصاص ۲ میلیارد و ۵۱۵ میلیون تومان اعتبار در ۶ ماه نخست امسال به این اردوها اعزام شدند.

اسکندری در ادامه از بهره‌مندی حدود ۳۷ هزار مددجوی گلستانی از فعالیت فرهنگی این نهاد که با اختصاص بیش از ۲۷ میلیارد تومان اعتبار در سال ۹۶ برگزار شده بود، خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به اجرای طرح «شوق زیارت» با مشارکت خیران و نیکوکاران در اعزام خانواده‌های نیازمند به اماکن زیارتی که تاکنون مشرف نشده‌اند، گفت: در ۶ ماه نخست امسال با اعتبار یک میلیارد و ۸۴۹ میلیون تومان بیش از ۲ هزار نفر به اردوی زیارتی عتبات عالیات، مشهد مقدس و قم اعزام شدند.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار