مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: صداوسیما ظرفیت های بانوان فرهیخته را به جامعه معرفی کند.

صداوسیما ظرفیت های بانوان فرهیخته را به جامعه معرفی کند

به گزارش گلستان24 ؛حجت‌الاسلام نور الله ولی نژاد، عصر شنبه در دیدار جمعیت بانوان فرهیخته استان با مدیر کل صدا و سیمای گلستان اظهار کرد: جمعیت بانوان فرهیخته یک تشکل غیر دولتی است که ساختار پیدا کرده است.

وی افزود: جمعیت بانوان فرهیخته شبکه به هم پیوسته‌ای است که در استان، شهرستان و حتی روستاها ورود پیدا کرده و کل استان را تحت تأثیر خود قرار داده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه بانوان در حوزه فرهنگی دینی و معنوی اهتمام بیشتری دارند لذا این گروه فرصت خوبی است تا از ظرفیت آنان استفاده شود.

ولی نژاد افزود: رشد آسیب‌های اجتماعی زیاد است و بانوان می‌توانند نقش زیادی در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.

وی گفت: صدا و سیما می‌تواند در تبیین و پیشبرد اهداف و سیاست‌های بانوان فرهیخته تأثیرگذار باشد.

در ادامه نصرت بابایی، رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان گلستان گفت: جمعیت بانوان فرهیخته بدون چشم داشت و به صورت افتخاری و با هدف احیا و باز تولید نگرش اسلامی و تولید فکر، اندیشه و جریان سازی فعالیت می‌کنند.

وی گفت: این جمعیت از سال ۸۴ و با ۶۵ بانوی فرهیخته فعالیت خود را آغاز کرده است.

و ی در این نشست از اجرای طرح یاوران جمعیت با هدف جذب ۷۰۰ بانو و همچنین راه اندازی طرح جوان یاوران با جذب جوانان نسل چهارم انقلاب خبر داد.

وظیفه بانوان فرهیخته نقش آفرینی در حوزه خانواده است

همچنین عبدالمحمد منتظران حجت، مدیر کل صدا و سیمای استان گلستان اظهار کرد: وضعیت ما رو به افول است و دشمن کانون و ستون خانواده را مورد هدف قرار داده است.

وی گفت: وظیفه بانوان فرهیخته نقش آفرینی در حوزه خانواده است.

مدیر کل صدا و سیمای استان گلستان با بیان اینکه نسل چهارم و پنجم انقلاب، آینده نظام و کشور هستند، گفت: باید بانوان بتوانند برای این گروه برنامه‌ریزی داشته باشند زیرا این نسل، جنگ و مسائل ارزشی را ندیده و دشمن در فضای مجازی وارد شده و امروز وظیفه متولیان بسیار نزدیک است.

منتظران حجت، افزود: امروز همه به دنبال ساز زدن و راه خود رفتن هستند که این تأثیرش مقطعی است، باید همه هم جهت و هم‌افزا بشویم و از منابع خود درست استفاده کنیم.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه بانوان نقش مهمی در تربیت فرزندان، اداره خانواده و همسر داری برعهده دارند باید آنها را نسبت به وظایفشان هوشیار کرد.

مدیرکل صدا و سیمای استان گلستان خاطرنشان کرد: درصد زیادی از بانوان جامعه وظیفه مادری خود را فراموش کرده‌اند که باید در راستای آگاه سازی آنان گام‌های بزرگ و بلندی برداشته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار