شهردار گرگان با بیان این که روز چهارشنبه با حضور استاندار گلستان آبشار صخره ای ناهارخوران به بهره برداری می رسد، گفت: همچنین ۲۲ پروژه در این روز افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

افتتاح آبشار صخره ای ناهارخوران/ افتتاح و کلنگ زنی ۲۲ پروژه

به گزارش گلستان24 ؛ عبدالرضا دادبود بعدازظهر شنبه در خصوص پروژه ها شهرداری گرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز چهارشنبه ۲۲ پروژه شهرداری گرگان به مناسبت ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری و یا کلنگ‌زنی خواهد شد که این مراسم به صورت متمرکز با بهره‌برداری «آبشار صخره ای ناهارخوران» با حضور استاندار گلستان انجام خواهد شد.

وی افزود: در این مراسم ۲۰ پروژه افتتاح و دو پروژه کلنگ‌زنی خواهد شد و دو هفته آینده هم در روزهای پایانی سال ۱۰ پروژه دیگر به بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

طبق گفته دادبود پروژه احیاء «خانه تاریخی دارویی‌ها» و راه‌اندازی «مرکز اسناد شهرداری گرگان» و راه‌اندازی «سایت بالن‌سواری» از جمله پروژه هایی است که به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: پروژه «بالن‌سواری» در ایام نوروز خدمتی به مردم شهر گرگان خواهد بود و در صورت استقبال مردم از آن این پروژه تا پایان سال آینده هم ادامه خواهد یافت.

شهردار گرگان اظهار کرد: چند پروژه بزرگ سرمایه‌گذاری هم در دست اقدام است که رقم آن ها در گرگان بی سابقه بوده و طی سال جاری و سال آینده حداقل دو هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری را در گرگان شروع خواهد شد.

دادبود در خصوص برنامه های استقبال از بهار گفت: برگزاری مسابقات ورزشی، جنگ شبانه، اجرای موسیقی‌های خیابانی، شب‌های موسیقی اقوام، نورپردازی وسیع و فراگیر در سطح شهر از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده شهرداری گرگان در ایام نوروز است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار