شهردار گرگان گفت: ۶۰ المان نوروزی جدید در سطح شهر گرگان تا ۲۰ اسفند ماه نصب خواهد شد.

۶۰ المان نوروزی در گرگان نصب می شود

به گزارش گلستان 24 ؛عبدالرضا دادبود، صبح شنبه در «مانور و رژه ناوگان موتوری شهرداری گرگان که با حضور فرماندار و از میدان بسیج شروع شد، اظهار کرد: همه سال با شروع فصل بهار مردم خانه های خود را مرتب کرده و خانه تکانی می کنند بالتبع آن مدیریت شهری گرگان هم سعی می کنیم بهتر و کامل از گذشته برنامه های استقبال از بهار را اجرا کند.

وی افزود: امروز (شنبه) آغاز رسمی برنامه های استقبال از بهار است و فعالیت خودروها و ناوگان و نیروهای ما از این به بعد مضاعف خواهد شد.

دادبود گفت: ۵۰۰ نیروی انسانی با ۵۰ دستگاه خودور در سه شیفت در سطح شهر گرگان در این روزهای پایانی سال به مردم خدمت رسانی می کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر آن ساخت ۶۰ المان جدید نوروزی هم در دستور کار قرار گرفته که امسال سعی شده متفاوت از سال های قبل باشد.

طبق گفه دادبود ایجاد فضای سبز، رنگ آمیزی جداول، آسفالت معابر، ساخت المان های نوروزی، برگزاری جشن های محله ای نوروزخوانی، برگزاری مراسم شب های موسیقی اقوام و غیره از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در ایام نوروز است.

.

شهردار گرگان توضیح داد: در نظرسنجی ها زیبایی و پاکیزگی شهر گرگان در نوروز گذشته مورد رضایت همگان بود و ۸۵ درصد افرادی که به گرگان آمده بودند تمایل داشتند که دوباره به این شهر سفر کنند.

دادبود گفت: زیبای و نظافت و نظم شهر گرگان امسال هم مانند گذشته پیگیری می شود و همچنین شهروندان مسئولیت پذیر در کنار مدیریت شهری می تواند شهر پاک را در اختیار مردم قرار دهد.

وی تصریح کرد: در زمینه جذب گردشگری چه مسائل روبنایی و چه زیربنایی برنامه های گسترده ای داریم و از همه ظرفیت های برای توسعه گردشگری بهره می گیریم و آینده خوبی در انتظار گردشگری گرگان است.

دادبود بیان کرد: پروژه های گردشگری که در سال آینده گرگان به خود خواهد دید از متنوع ترین پروژه ها در سطح کشور است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار