فرماندار گالیکش گفت: در ایام عید و تعطیلات نوروز ۹۸ دو نوروزگاه متمرکز در پارک نیلکوه گالیکش و شهر صادق‌آباد به هموطنان و مسافران نوروزی خدمات‌رسانی می کنند.

۲ نوروزگاه ویژه تعطیلات عید ۹۸ در شهرستان گالیکش برپا می شود

به گزارش گلستان24 ؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، حسین مایلی اظهار کرد: نوروزگاه‌های گالیکش بطور همزمان از ۲۷ اسفند ماه سال جاری لغایت ۱۳ فروردین ۹۸ دایر خواهند بود تا ظرفیت‌ها، جاذبه‌ها، توانمندی‌ها و آداب و رسوم اقوام مختلف این شهرستان را در دو مکان یاد شده، به خیل کثیری از گردشگران، مسافران و زائران رضوی معرفی کنند.

مایلی خاطرنشان کرد: برنامه‌های متنوعی چون بازارچه صنایع‌دستی و سوغات محلی، موسیقی سنتی و محلی، پخت و فروش نان و غذاهای محلی، مراسم آئینی شاد و طنز، نصب آلاچیق ترکمنی و احداث کلبه گلی روستایی، توزیع بروشور، پوستر و کتابچه، چیدمان سفره هفت سین، خیرمقدم به نخستین مسافران نوروزی و بسیاری دیگر از برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در زمان تعیین شده، در نوروزگاه‌ها اجرایی خواهد شد.

وی گفت: با توجه به اینکه شهرستان گالیکش از ظرفیت‌های خوبی در حوزه گردشگری و صنایع دستی برخوردار است، شایسته است همه شهروندان شهرستان در جهت معرفی هر چه بهتر این ظرفیت‌ها، با مجموعه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و برگزار کنندگان نوروزگاه‌ها نهایت همکاری و تعامل را داشته باشند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار