مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان گفت: امسال ایجاد پنج هزار فرصت شغلی را تعهد کرده بودیم که تاکنون دو هزار و ۸۲۵ شغل از محل ارائه تسهیلات اشتغال زا در گلستان پرداخت شد.

۲۸۰۰ شغل برای مدجویان کمیته امداد گلستان ایجاد شد

به گزارش گلستان 24 ؛ اسکند اسکندری عصر چهارشنبه در چهاردهمین کارگروه اشتغال استان گلستان اظهار کرد: توانمندسازی مددجویان در دستور کار قرار دارد و تاکنون اعتبارات خوبی در این حوزه جذب شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال ایجاد پنج هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد را تعهد کرده بودیم، افزود: تاکنون ۳۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال جذب و برای دو هزار و ۸۲۵ نفر شغل ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان ادامه داد: سهم گلستان از تسهیلات محل بند ب تبصره ۱۶ بیش از ۳۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان که تاکنون بیش از ۳۶ میلیارد تومان آن جذب شده است.

وی سهم مددجویان گلستان از اعتبارات اشتغال روستایی را ۶۸ میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: به دلیل ابلاغ دیرهنگام این اعتبارات تاکنون فقط سه میلیارد تومان تسهیلات به افراد تحت پوشش پرداخت شده است.

اسکندری از مشغول به کار شدن ۶۱۶ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از طریق کاریابی‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وام کارگشایی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان پرداخت شده است.


انتهای پیام /

ارسال نظر

آخرین اخبار